Η συνεργασία μεταξύ της Γαλλικής αυτοκινητο-βιομηχανίας "Ρενώ" και της Γερμανικής "Νταίμλερ" παρουσιάζεται "ακραία κακώς τοποθετημένη", επέκρινε σήμερα από τη Στοκχόλμη ένας μεγαλομέτοχος της "Βόλβο"--στην οποία όμως η "Ρενώ" είναι εκ των κυρίων μετόχων (ποσοστό 20,5% των ψήφων) κι η "Νταίμλερ" μεγάλος ανταγωνιστής...
Ο κ.Κρίστερ Γκαρντέλι, που διευθύνει το επενδυτικό κεφάλαιο "Σέβιαν", που έχει μερίδιο στο μετοχικό κεφάλαιο ειδικά στα βαρεά οχήματα "Βόλβο" διαβλέπει, μάλιστα, "σύγκρουση συμφερόντων" στο ζήτημα της συνεργασίας "Ρενώ"-"Νταίμλερ". "Θα πρέπει, λοιπόν, η Ρενώ να επιλέξει τελικά, μεταξύ Νταίμλερ και Βόλβο, επειδή να είναι και στα δύο (επιχειρηματικά) στρατόπεδα δε γίνεται", τόνισε ο ίδιος μιλώντας στο Γαλλικό πρακτορείο.
Η ίδια η "Βόλβο" ανακοίνωσε σήμερα σχετικά ότι "η συνεργασία "Ρενώ"-"Νταίμλερ" είναι ένα ζήτημα, για το οποίο θα αποφασίσουν οι ίδιοι οι μέτοχοι" της "Βόλβο", "που βέβαια θα έχουν το συμφέρον της "Βόλβο", και μόνον, κατά νού".
"Πώς θα παρίστανται στο συμβούλιο των μετόχων οι αντιπρόσωποι της "Ρενώ", ενημερωνόμενοι για τις στρατηγικές επιλογές της "Βόλβο", όταν θα συνεργάζονται και με την ανταγωνίστρια "Νταίμλερ", διερωτήθηκε ο κ. Γκαρντέλι."Το ζήτημα του εμπιστευτικού χαρακτήρα των αποφάσεων, θα πρέπει και τους μετόχους μας και τις σουηδικές αρχές να αφορά, πλέον", πρόσθεσε αμέσως.
--Η συμφωνία "Ρενώ"-"Νταίμλερ" αφορά και τη "Νισάν". Βάσει αυτής--οι όροι γνωστοποιήθηκαν μόλις σήμερα--η "Νταίμλερ", που φτιάχνει τις "Μερσεντές", εξαγόρασε το 3,1% της "Νισάν" αλλά και της "Ρενώ"--λόγω της προϋπάρχουσας σχέσης "Νισάν" και "Ρενώ".
"Είχαμε, δηλαδή, μία δημόσια αναγγελία γάμου, σήμερα στο Παρίσι και στο Βερολίνο και στο Τόκιο", σχολίασε με πικρό τρόπο ο "διαφωνών" με τον γάμο αυτόν κ. Γκαρντέλι, ο μεγαλομέτοχος του επενδυτικού κεφαλαίου "Σέβιαν".
ΑΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου