Το Centro Stile Alfa Romeo δημιούργησε την 5θυρη Giulietta προσδίδοντάς της προσωπικότητα και στιλ μέσω των σπορτίφ και σαγηνευτικών γραμμών της. Με μήκος 4,35 μ., πλάτος 1,80μ. και ύψος 1,46μ. η Giulietta είναι σε θέση να ξυπνήσει αυτό που λέγεται «έρωτας με την πρώτη ματιά». Εμπνέοντας δυναμισμό και μοναδικότητα, η Giulietta θυμίζει κουπέ μοντέλο,... κάτι που ενισχύεται από το σχήμα των πλευρικών παραθύρων και τις κρυφές χειρολαβές των πίσω θυρών.
Στο εσωτερικό, η Giulietta είναι ανάλογα ξεχωριστή, με σπορτίφ στοιχεία, κορυφαία ποιότητα, μοναδική φινέτσα, εξαιρετικό φινίρισμα, πλούσιο εξοπλισμό και γνήσιο ιταλικό στιλ. Το οριζόντια προσανατολισμένο ταμπλό διαθέτει στοιχεία αλουμινίου και διακόπτες αεροπορικού τύπου στη βάση της κονσόλας, που θυμίζουν την 8C Competizione. Τα όμορφα σπορ καθίσματα συμπληρώνουν την ατμόσφαιρα, ενώ χάρη στο μεταξόνιο των 2,63μ. οι προσφερόμενοι χώροι θα καλύψουν απόλυτα τις ανάγκες 5 επιβατών και των αποσκευών τους (350 λίτρα).
Βασισμένη σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και υιοθετώντας πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών που θα εφαρμοστούν στη συνέχεια σε άλλα μοντέλα του ομίλου Fiat, η Giulietta είναι σχεδιασμένη να καλύπτει και τις πιο υψηλές προσδοκίες για βέλτιστο κράτημα, ευελιξία, οδηγική ευχαρίστηση και ασφάλεια, προάγοντας έτσι τη δυναμική οδηγική συμπεριφορά της. Η πλατφόρμα αυτή χρησιμοποιεί αλουμινένια γόνατα τύπου ΜακΦέρσον μπροστά, ενώ πίσω διαθέτει μια νέα εντελώς αλουμινένια εφαρμογή πολλαπλών συνδέσμων με την ονομασία "bi-link".
Σαν γνήσια Alfa Romeo, η Giulietta εστιάζει στην απόλαυση της οδικής συμπεριφοράς και θα εφοδιάζεται με το σύστημα D.N.A. της Alfa Romeo, το οποίο ρυθμίζει τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης, του Q2 ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού και του συστήματος ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (VDC), ανάλογα με το στιλ οδήγησης μέσω 3 θέσεων (Dynamic, Normal and All Weather).
Για να αναδείξει με τον καλύτερο τρόπο το μεσογειακό της ταμπεραμέντο, η Giulietta εφοδιάζεται με τους 1,4 λίτρων υπερτροφοδοτούμενους (1,4ΤB και 1,4 MultiAir) κινητήρες του ομίλου Fiat με απόδοση 120 και 170 ίππων, ενώ ο κορυφαίος της κινητήρας είναι ο νέος 1,75TBi των 235 ίππων που προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση Quadrifoglio Verde. Θα διατίθενται και δύο πετρελαιοκινητήρες 1,6 JTDM 105 ίππων και 2,0 JTDM 170 ίππων. Οι κινητήρες υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 και εμφανίζουν εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα χαμηλής κατανάλωσης και ρύπων, εκμεταλλευόμενα και το σύστημα Start&Stop (μαζί με ένδειξη για αλλαγή σχέσης GSI) που θα ενσωματώνουν. Όσον αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, εκτός από ένα 6τάχυτο μηχανικό, η Giulietta θα διαθέτει και εκδόσεις με το νέο 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο της εταιρείας (Alfa TCT - Twin Clutch Technology) με σειριακή και αυτόματη λειτουργία.
Η νέα Alfa Romeo Giulietta είναι μια πραγματική Alfa σε οδηγικό και τεχνολογικό επίπεδο. Ό,τι ακριβώς, δηλαδή και η πρώτη Giulietta της δεκαετίας του 1950…
Η νέα Alfa Romeo Giulietta είναι ήδη διαθέσιμη στη χώρα μας για παραγγελίες.
Πρεμιέρα για την νέα πλατφόρμα «Compact»
Η Alfa Romeo Giulietta λανσάρει την εντελώς νέα πλατφόρμα «Compact», που θα επιτρέψει στο μέλλον σε όλα τα μικρομεσαία μοντέλα του ομίλου Fiat να καταταχθούν στην κορυφή της κατηγορίας σε ότι αφορά το κράτημα, την αίσθηση του τιμονιού, τη σχέση κιλών ανά ίππο, την άνεση, το NVH (Noise Vibration Harshness) και την ασφάλεια. Το μεγάλο άλμα για την εξέλιξη και την κατασκευή της συμπαγούς πλατφόρμας, που θα μπορεί να προσαρμοστεί σε αυτοκίνητα με διαφορετικά μεταξόνια και μετατρόχια με κίνηση εμπρός, πίσω ή 4x4, έχει να κάνει με τη χρήση νέων υλικών. Έτσι η κατασκευή είναι σημαντικά πιο στιβαρή και ανθεκτική χωρίς όμως αύξηση του βάρους σε σχέση με το προηγούμενο δάπεδο. Η χρήση ατσαλιού υπερ-υψηλής αντοχής ξεπερνάει το 90%, ενώ σε μερικά κομβικά σημεία που απαιτούν αντοχή και ικανότητα απορρόφησης χρησιμοποιήθηκε υδροδιαμορφωμένο ατσάλι.
Ωστόσο έχει γίνει εκτενής χρήση και ελαφριών υλικών, όπως αλουμίνιο (π.χ. στη δοκό που συνδέει τα εμπρός γόνατα με την αντίστοιχη ζώνη απορρόφησης ενέργειας) και θερμοπλαστικό Xenoy (στον πίσω προφυλακτήρα και τις ζώνες απορρόφησης ενέργειας), που διακρίνεται για την εξαιρετική σχέση ικανότητας απορρόφησης ενέργειας προς το περιορισμένο βάρος του.
Χάρη σε αυτές τις λύσεις εξασφαλίστηκε περιορισμός του βάρους κατά 8,5 κιλά εμπρός και κατά 4 κιλά πίσω σε σχέση με συμβατικές επιλογές από ατσάλι και χωρίς κανένα συμβιβασμό σε θέματα ασφάλειας.
Η τεχνολογία στις υπηρεσίες του πραγματικού οδηγού
Η νέα Giulietta εξασφαλίζει κορυφαία επίπεδα οδηγικής απόλαυσης, αλλά και άνεσης, χάρη στο εντελώς νέο σύστημα αναρτήσεων που υιοθετεί.
Τα εμπρός γόνατα MacPherson εξελίχθηκαν ειδικά για να προσφέρουν μέγιστη ακαμψία σε πλευρικά φορτία, τη στιγμή που το βάρος τους μειώθηκε κατά 4 κιλά χάρη στη χρήση αλουμινίου. Το ίδιο υλικό χρησιμοποιήθηκε και στη σοφιστικέ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων Bi-Link και τα ψαλίδια με ένα όφελος της τάξης των 10 κιλών!
Ένα νέο ηλεκτρικό, ενεργό, σύστημα διεύθυνσης διπλού πινιόν λανσάρεται στην πανέμορφη νέα Alfa Romeo Giulietta και είναι συνεργαζόμενο με τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου. Το πρώτο πινιόν είναι συνδεδεμένο απ’ ευθείας με την κολόνα του τιμονιού εξασφαλίζοντας άμεσο και ακριβή χειρισμό, χωρίς κανένα ίχνος τεχνητής αίσθησης να φτάνει στα χέρια του οδηγού. Το δεύτερο πινιόν, επίσης συνδεδεμένο απευθείας πάνω στην κρεμαγιέρα, συνδέεται με τον ηλεκτρικό μηχανισμό υποβοήθησης που δεν βρίσκεται πλέον στην κολόνα του τιμονιού, αλλά στο χώρο του κινητήρα γεγονός που ελαχιστοποιεί και τον κίνδυνο τραυματισμού των γονάτων του οδηγού σε περίπτωση ατυχήματος.
Το σύστημα κλιματισμού αναθεωρήθηκε ως προς τον τρόπο λειτουργίας του με αποτέλεσμα τη μείωση κατά 30% της κατανάλωσης καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα.
Σε ό,τι αφορά στην παθητική ασφάλεια, η Alfa Romeo Giulietta εξελίχθηκε για να κερδίσει τη μέγιστη αξιολόγηση του οργανισμού Euro NCAP. Δεκαπέντε χιλιάδες ώρες σχεδιασμού μαθηματικών μοντέλων σε υπολογιστή, 80 crash tests και εκατοντάδες δοκιμές σε τμήματα του πλαισίου και υποσυστήματα εξασφαλίζουν από σήμερα την απόλυτη επιτυχία στις δοκιμές πρόσκρουσης. Ειδικότερα, το νέο ράμφος απορρόφησης ενέργειας από Xenoy στο εμπρός μέρος αυξάνει την ικανότητα απορρόφησης ενέργειας που εκλύεται σε ένα πιθανό ατύχημα και μειώνει τόσο τις δυνάμεις αδράνειας, όσο και την παραμόρφωση του χώρου των επιβατών.
Την ασφάλεια των επιβατών εξασφαλίζουν 6 αερόσακοι (στάνταρ σε όλη την γκάμα), ζώνες τριών σημείων με διπλούς προεντατήρες και περιοριστές φορτίου, πεντάλ και κολόνα τιμονιού που υποχωρούν, δεύτερης γενιάς προσκέφαλα anti-whiplash και φυσικά υποδοχές Isofix για παιδικά καθίσματα.
Σε ό,τι αφορά την ενεργητική ασφάλεια η νέα πλατφόρμα της Alfa Romeo Giulietta σχεδιάστηκε για να προσφέρει τη μέγιστη συνεργασία μεταξύ των διαφόρων συστημάτων της και την απόλυτη αξιοποίησή τους, δίνοντας έμφαση στις λειτουργίες των 3 set-up (Dynamic, Normal και All Weather) που προσφέρει ο επιλογέας του Alfa DNA. Στην Giulietta λανσάρεται η νέα λειτουργία Pre-Fill, που ενεργοποιείται όταν το DNA είναι στη θέση Dynamic και η οποία εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή απόκριση στο φρενάρισμα: όταν το σύστημα αντιληφθεί μια κατάσταση που απαιτεί άμεσο φρενάρισμα (π.χ απότομη απομάκρυνση του ποδιού από το γκάζι) τότε η πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα αυξάνεται πριν από το πάτημα του σχετικού πεντάλ και είναι έτοιμο για το καλύτερο δυνατό φρενάρισμα, που μπορούν να εξασφαλίσουν οι τέσσερις δίσκοι (αεριζόμενοι εμπρός). Η κορυφαία έκδοση εφοδιάζεται εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες Brembo μεγάλου μεγέθους, στοιχείο που προσφέρεται ως προαιρετικός εξοπλισμός και στις υπόλοιπες εκδόσεις.
Άλλη μια καινοτομία αφορά στο Dynamic Steering Torque (DST), μια λειτουργία που εξασφαλίζει κατάλληλη ροπή στο τιμόνι που βοηθά τον οδηγό να πραγματοποιήσει σωστές κινήσεις σε κρίσιμες καταστάσεις, πριν επέμβει το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (VDC) για να αποτρέψει την απώλεια ελέγχου του οχήματος.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με συστήματα, όπως το ABS με EBD, το ASR (Anti Slip Regulation), το CBC (Cornering Brake Control), το HBA (Ηydraulic Βrake Αssistance), το Hill-holder, και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό Electronic Q2, εξασφαλίζουν την κορυφαία οδηγική απόλαυση, αλλά και την ανάλογη ασφάλεια.
Κινητήρες με έμφαση στις επιδόσεις και την οικολογία
Η Giulietta προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα εξαιρετικών κινητήρων, που εκτός από τις επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου φροντίζουν να είναι φιλικοί προς το περιβάλλον και εξασφαλίζουν χαμηλό κόστος συντήρησης χάρη στα μεγάλα διαστήματα ανάμεσα στα service.
Τέσσερις υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες είναι διαθέσιμοι, όλοι Euro 5 και εφοδιασμένοι με σύστημα “Start&Stop” και ένδειξη αλλαγής σχέσης GSI.
Aπό τα μηχανικά σύνολα, δύο χρησιμοποιούν βενζίνη ως καύσιμο (120 HP 1.4TB και 170 HP 1.4TB Multiair) και δύο πετρέλαιο (105 HP 1.6 JTDM και 170 HP 2.0 JTDM). Την γκάμα ολοκληρώνει ο εντυπωσιακός βενζινοκινητήρας 235 HP 1750 TBi, διαθέσιμος στην έκδοση Quadrifoglio Verde. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα state-of-the-art manual 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο τριών αξόνων, ικανό να διαχειριστεί μέχρι 350 Nm ροπής. Παράλληλα σε κάποιες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμο και το νέο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Alfa TCT.
120 HP turbo 1.4 Τετρακύλινδρος, 16V κινητήρας τούρμπο που αποδίδει 120 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 206 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4’’ και τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα τη στιγμή που η μέση κατανάλωση είναι 6,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 149 γρ./χλμ.
170 HP Multiair turbo 1.4 Τετρακύλινδρος, 16V κινητήρας τούρμπο με τεχνολογία Multiair, που αποδίδει 170 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ, όταν έχει επιλεγεί η λειτουργία Dynamic (230 Nm στις 2.250 σ.α.λ. στη λειτουργία Normal). Mε αυτόν τον κινητήρα η Alfa Romeo Giulietta επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,8’’ και εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα. Οι επιδόσεις συνδυάζονται με ιδιαίτερα οικολογικά χαρακτηριστικά αφού οι εκπομπές CO2 είναι 134 γρ./χλμ. και η κατανάλωση εκτός πόλης φτάνει τα 4,6 λτ./100 χλμ.
235 HP 1750 TBi Τετρακύλινδρος, state-of-the-art, 16V κινητήρας τούρμπο με άμεσο ψεκασμό καυσίμου, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και τεχνολογία scavenging για την εξάλειψη της υστέρησης απόκρισης. Αποδίδει 235 ίππους στις 5.500 σ.α.λ και 340 Nm ροπής στις 1.900 σ.α.λ, όταν έχει επιλεγεί η λειτουργία Dynamic (300 Nm στις 4.500 σ.α.λ. στη λειτουργία Normal). Με 134 ίππους/λίτρο ο κινητήρας κατέχει τα παγκόσμια πρωτεία στην κατηγορία του. Με τον κινητήρα αυτό η Giulietta είναι ικανή για 6,8’’ στα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 242 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 7,6 λτ./100 χλμ.
Mια Giulietta για τον καθένα Η γκάμα περιλαμβάνει 2 διαφορετικές επενδύσεις καθισμάτων (συν δερμάτινα καθίσματα) διαθέσιμες σε τέσσερα χρώματα σε συνδυασμό με 6 τύπους ζαντών αλουμινίου (από 16 έως 18 ίντσες) και 9 χρώματα που αναδεικνύουν το γοητευτικό και σπορ χαρακτήρα του αμαξώματος της νέας Alfa Romeo Giulietta: 4 μεταλλικά (Alfa Silver, Magnesium Grey, Anthracite Grey και Profondo Blue), 3 παστέλ (Alfa Red, Ghiaccio White και Black), 1 Metal-flake (Etna Black) και ένα ειδικής τριπλής βαφής (Rosso Competizione).
Η γκάμα ολοκληρώνεται από την 235 HP Giulietta 1750 TBi Quadrifoglio Verde (τετράφυλλο τριφύλλι) ένα θρυλικό αγωνιστικό σύμβολο για την Alfa. Η έκδοση αυτή χαρακτηρίζεται από το σπορ σχεδιασμό και το συνδυασμό της με ζάντες 18 ιντσών και εξασφαλίζει κορυφαία οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό πάντα με οικολογικές ανησυχίες και φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου