Σήμερα, από τις 7 το πρωί έχουν αποκλείσει την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη.Όλο το Σαββατοκύριακο κράτησαν αποκλεισμένο κομμάτι της Εγνατίας οδού, κρατώντας ομήρους της ταλαιπωρίας εκατοντάδες οδηγούς...Διαμαρτύρονται για την έδρα του νέου δήμου Βοΐου, που θα είναι η Νεάπολη και όχι η Σιάτιστα.
Η Μεγάλη Κάθαρση της Γρεκίας!
Πριν από 1 ώρα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου