Έτσι, έως τη 1 το μεσημέρι, τα ασθενοφόρα θα παραμείνουν καθηλωμένα.Σε σχετική τους ανακοίνωση, οι διαμαρτυρόμενοι ζητούν να τους καταβληθούν τα νυχτερινά και τα 30.000 ρεπό, που τους οφείλονται. Επιπλέον, ζητούν «να πληρωθούν άμεσα οι διασώστες - πληρώματα ασθενοφόρων, που παραμένουν απλήρωτοι για τις εκτός έδρας υπηρεσίες τους εδώ και οκτώ μήνες».
Δημογραφικό SOS: Η Ελλάδα αργοπεθαίνει – Λιγότερες γεννήσεις, μεγαλύτερες
μαμάδες
Πριν από 48 δευτερόλεπτα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου