Λίγες ημέρες πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, έγινε γνωστό ότι φέτος τα παιδιά της Α’ Γυμνασίου δεν θα λάβουν δωρεάν φορητό υπολογιστή. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η υφυπουργός Παιδείας... Εύη Χριστοφιλοπούλου τα παιδιά χρησιμοποιούσαν τον υπολογιστή μόνο για να παίζουν στο σπίτι τους και όχι για τα μαθήματά τους στο σχολείο και πρόσθεσε: «Λυπούμαι που το λέω αλλά προβλήματα περιπλοκότητας του λογισμικού αποτρέπουν και εκείνους ακόμη τους μαθητές που έχουν τους φορητούς υπολογιστές να τους χρησιμοποιήσουν σωστά -υπάρχουν και μαθήματα που δεν είναι μέσα στο λογισμικό- και αποτρέπουν βεβαίως τους μη επιμορφωμένους καθηγητές τους από το να τους βοηθήσουν».
Έναρξη Υποβολής Αιτήσεων Επιδοτούμενου Προγράμματος Κατάρτισης και
Πιστοποίησης Ανέργων στα Γρεβενά
Πριν από 15 δευτερόλεπτα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου