Ένας απόλυτος παραλογισμός επικρατεί στην ελληνική παιδεία και ειδικά
στον τρόπο εισαγωγής των υποψηφίων στα πανεπιστήμια και ΤΕΙ της χώρας...
Κάτω από τον φερετζέ των «κοινωνικών κριτηρίων» η πολιτεία κρύβει ότι δίνει μπόνους εισαγωγής σε σχολές, εκτός από τους πολύτεκνους και στα παιδιά μουσουλμάνων της Θράκης. Αντί δηλαδή να σχεδιάσει μια συνολική στρατηγική αφομοίωσης της μειονότητας αυτής, αφενός αφήνει τους ψευτοϊμάμηδες να αλωνίζουν στην περιοχή και να εκτουρκίζουν τον πληθυσμό και από την άλλη παραβιάζει κατάφωρα την αρχή της ισότητας στις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Σε καμιά περίπτωση δεν υιοθετούμε στις ρατσιστικές κορώνες του Μιχαλολιάκου για τα παιδιά των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας. Ωστόσο, υπάρχει ένας παραλογισμός.
Από τη μια αφήνουν τα παιδιά των Μουσουλμάνων να «αλώνονται» από την τουρκική προπαγάνδα κι από την άλλη τους δίνουν τη δυνατότητα να μπαίνουν σε σχολές πρώτης επιλογής με βαθμό 6 και 7. Αντί δηλαδή να δημιουργήσει η επίσημη πολιτεία τις συνθήκες εκείνες που θα επιτρέπουν στα μουσουλμανάκια να μάθουν καλά την ελληνική γλώσσα και παιδεία και να μπορούν να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις τους υπόλοιπους στις πανελλαδικές, τελικά κάνουν το διπλό λάθος.
Αν για παράδειγμα ζει στην Ελλάδα μια οικογένεια Γερμανών, το παιδί τους πάει σε ελληνικό σχολείο, μαθαίνει ελληνικά και παίρνει μέρος στις εξετάσεις. Γιατί πρέπει να έχει διακριτική μεταχείριση; Και γιατί το μπόνους να δίνεται στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης με το πρόσχημα ότι έτσι τους κάνουμε περισσότερο Ελληνες;
Στη Θράκη είναι «μπάτε σκύλοι αλέστε». Μαθαίνουμε ότι μουφτήδες από το Αφγανιστάν και άλλα μέρη της Ανατολίας πηγαίνουν κρυφά και κάνουν κατήχηση στα παιδιά Μουσουλμάνων. Μάλιστα, με κάποιο τρόπο, και κάτω από τη μύτη των ελληνικών αρχών, εξαναγκάζουν στην κυριολεξία τα παιδιά να παίρνουν μέρος στην κατήχηση, ουσιαστικά στον εκτουρκισμό τους, απειλώντας τα με αυστηρές κυρώσεις.
Πώς λοιπόν η Ελλάδα θέλει να αφομοιώσει του μουσουλμάνους της Θράκης με ένα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας μέτρο όπως αυτό της διακριτικής μεταχείρισης στις πανελλαδικές;
Το πρόβλημα είναι στο πώς τα μουσουλμανάκια φτάνουν μέχρι τις εξετάσεις. Όταν υποτίθεται ότι κάνουν διπλή γλώσσα αλλά τελικά τα Τουρκικά υπερτερούν, όπως και η τουρκική προπαγάνδα μέσα στο ελληνικό κράτος, τότε δεν μας φταίνε οι πανελλαδικές.
Για να μη μιλήσουμε για το πόσο… διακριτική είναι η μεταχείριση από το τουρκικό κράτος των Ελλήνων της Πόλης που είναι Τούρκοι υπήκοοι αλλά έχουν χριστιανική υπηκοότητα; Δεν το κοιτάμε αυτό διότι θεωρούμε ότι εδώ στην Ελλάδα πρέπει να αντιμετωπίζουμε με πιο δημοκρατικούς τρόπους τους Έλληνες πολίτες που έχουν άλλο θρήσκευμα. Ούτε πιστεύουμε ότι επειδή κάποιοι θα πάρουν ελάχιστες θέσεις τις αποστερούν από τους Έλληνες που δήθεν σκίζονται για να δώσουν εξετάσεις.
Όμως, είναι εντελώς χαζό να προσπαθείς να κάνεις πιο… Έλληνες τους μουσουλμάνους της Θράκης παραβιάζοντας την αρχή της ισότητας. Τότε θα πρέπει να διαμαρτυρηθεί και ο αριστούχος μαθητής που είναι δεύτερης και τρίτης γενιάς Αλβανός ή Πακιστανός στην Ελλάδα. Έχει δηλαδή ελληνική υπηκοότητα, έχει άλλο θρήσκευμα αλλά δεν τυγχάνει την ευνοϊκής μεταχείρισης στις πανελλαδικές.
Κάποιοι πρέπει να το κοιτάξουν σοβαρά αυτό. Αυτή δεν είναι ορθή εθνική πολιτική απέναντι σε μια μειονότητα που με το πέρασμα των χρόνων γίνεται περισσότερο τουρκική παρά ελληνική.
Αntinews.gr
Κάτω από τον φερετζέ των «κοινωνικών κριτηρίων» η πολιτεία κρύβει ότι δίνει μπόνους εισαγωγής σε σχολές, εκτός από τους πολύτεκνους και στα παιδιά μουσουλμάνων της Θράκης. Αντί δηλαδή να σχεδιάσει μια συνολική στρατηγική αφομοίωσης της μειονότητας αυτής, αφενός αφήνει τους ψευτοϊμάμηδες να αλωνίζουν στην περιοχή και να εκτουρκίζουν τον πληθυσμό και από την άλλη παραβιάζει κατάφωρα την αρχή της ισότητας στις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Σε καμιά περίπτωση δεν υιοθετούμε στις ρατσιστικές κορώνες του Μιχαλολιάκου για τα παιδιά των Ελλήνων πολιτών της μουσουλμανικής μειονότητας. Ωστόσο, υπάρχει ένας παραλογισμός.
Από τη μια αφήνουν τα παιδιά των Μουσουλμάνων να «αλώνονται» από την τουρκική προπαγάνδα κι από την άλλη τους δίνουν τη δυνατότητα να μπαίνουν σε σχολές πρώτης επιλογής με βαθμό 6 και 7. Αντί δηλαδή να δημιουργήσει η επίσημη πολιτεία τις συνθήκες εκείνες που θα επιτρέπουν στα μουσουλμανάκια να μάθουν καλά την ελληνική γλώσσα και παιδεία και να μπορούν να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις τους υπόλοιπους στις πανελλαδικές, τελικά κάνουν το διπλό λάθος.
Αν για παράδειγμα ζει στην Ελλάδα μια οικογένεια Γερμανών, το παιδί τους πάει σε ελληνικό σχολείο, μαθαίνει ελληνικά και παίρνει μέρος στις εξετάσεις. Γιατί πρέπει να έχει διακριτική μεταχείριση; Και γιατί το μπόνους να δίνεται στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης με το πρόσχημα ότι έτσι τους κάνουμε περισσότερο Ελληνες;
Στη Θράκη είναι «μπάτε σκύλοι αλέστε». Μαθαίνουμε ότι μουφτήδες από το Αφγανιστάν και άλλα μέρη της Ανατολίας πηγαίνουν κρυφά και κάνουν κατήχηση στα παιδιά Μουσουλμάνων. Μάλιστα, με κάποιο τρόπο, και κάτω από τη μύτη των ελληνικών αρχών, εξαναγκάζουν στην κυριολεξία τα παιδιά να παίρνουν μέρος στην κατήχηση, ουσιαστικά στον εκτουρκισμό τους, απειλώντας τα με αυστηρές κυρώσεις.
Πώς λοιπόν η Ελλάδα θέλει να αφομοιώσει του μουσουλμάνους της Θράκης με ένα αμφιβόλου αποτελεσματικότητας μέτρο όπως αυτό της διακριτικής μεταχείρισης στις πανελλαδικές;
Το πρόβλημα είναι στο πώς τα μουσουλμανάκια φτάνουν μέχρι τις εξετάσεις. Όταν υποτίθεται ότι κάνουν διπλή γλώσσα αλλά τελικά τα Τουρκικά υπερτερούν, όπως και η τουρκική προπαγάνδα μέσα στο ελληνικό κράτος, τότε δεν μας φταίνε οι πανελλαδικές.
Για να μη μιλήσουμε για το πόσο… διακριτική είναι η μεταχείριση από το τουρκικό κράτος των Ελλήνων της Πόλης που είναι Τούρκοι υπήκοοι αλλά έχουν χριστιανική υπηκοότητα; Δεν το κοιτάμε αυτό διότι θεωρούμε ότι εδώ στην Ελλάδα πρέπει να αντιμετωπίζουμε με πιο δημοκρατικούς τρόπους τους Έλληνες πολίτες που έχουν άλλο θρήσκευμα. Ούτε πιστεύουμε ότι επειδή κάποιοι θα πάρουν ελάχιστες θέσεις τις αποστερούν από τους Έλληνες που δήθεν σκίζονται για να δώσουν εξετάσεις.
Όμως, είναι εντελώς χαζό να προσπαθείς να κάνεις πιο… Έλληνες τους μουσουλμάνους της Θράκης παραβιάζοντας την αρχή της ισότητας. Τότε θα πρέπει να διαμαρτυρηθεί και ο αριστούχος μαθητής που είναι δεύτερης και τρίτης γενιάς Αλβανός ή Πακιστανός στην Ελλάδα. Έχει δηλαδή ελληνική υπηκοότητα, έχει άλλο θρήσκευμα αλλά δεν τυγχάνει την ευνοϊκής μεταχείρισης στις πανελλαδικές.
Κάποιοι πρέπει να το κοιτάξουν σοβαρά αυτό. Αυτή δεν είναι ορθή εθνική πολιτική απέναντι σε μια μειονότητα που με το πέρασμα των χρόνων γίνεται περισσότερο τουρκική παρά ελληνική.
Αntinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου