Προγραμματική σύμβαση για την αναβάθμιση και την ανάδειξη των υποδομών των χερσαίων μεθοριακών σταθμών της Βόρειας Ελλάδας, θα υπογραφεί αύριο, Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014, στη μία το μεσημέρι, στο ΥΜΑΘ.
Η σύμβαση, συνολικού ύψους 335.000 ευρώ αφορά τους δήμους Κομοτηνής, Μύκης, Κάτω Νευροκοπίου, Κιλκίς, Παιονίας και Πρεσπών.
Nέα ηλεκτρονική απάτη με ψεύτικα emails της Europol και της Αστυνομίας
Πριν από 48 δευτερόλεπτα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου