Στον Δήμο Γρεβενών: Με απόφαση του Δημάρχου Γρεβενών κ.Γιώργου Δασταμάνη, η έναρξη των μαθημάτων την Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021 στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής) θα γίνει στις 10 το πρωί εξαιτίας των χαμηλών θερμοκρασιών.
Μητροπολίτης Κερκύρας: Ίσως οι αρχιερείς πρέπει να παραιτηθούμε από τη
μισθοδοσία του κράτους...
Πριν από 46 δευτερόλεπτα









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου