Με μία μεγάλη και ζεστή αγκαλιά, ο λαός των Γρεβενών υποδέχθηκε στη γενέτειρά του τον χρυσό Ολυμπιονίκη Μίλτο Τεντόγλου, δίνοντας δυναμικό παρών στην τιμητική εκδήλωση που πραγματοποίησε ο Δήμος Γρεβενών για τον μεγάλο μας αθλητή, το απόγευμα της Τετάρτης 18 Αυγούστου 2021 στο Δημοτικό Στάδιο που φέρει πλέον το όνομά του:
Ποιος κερδίζει από την καταστροφή της Ελλάδας;
Πριν από 1 ώρα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου