Νέες εξελίξεις καταγράφηκαν στην υπόθεση της καταγγελίας μίας 10χρονης που έκανε λόγο πως ο δάσκαλός της ασέλγησε σε βάρος της σε σχολείο του
Ρεθύμνου.Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, οι γονείς της 10χρονης σήμερα προχώρησαν σε συμπληρωματική κατάθεση με την οποία ουσιαστικά ακυρώνεται η πρώτη.
Η ΕΥΠ κοιμάται και οι Τούρκοι πράκτορες αλωνίζουν στη Θράκη!
Πριν από 3 ώρες









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου