ΑΕΤΕ, δες σε παρακαλώ φωτογραφίες από την γειτονιά μου.
Γεμίσαμε χόρτα που κάλυψαν και το πεζοδρόμιο.
Ο Δήμος Γρεβενών γιατί δεν τα βλέπει?
Φωτιά στα Άνω Λιόσια, κοντά σε οικισμό Ρομά
Πριν από 2 ώρες
ΑΕΤΕ, δες σε παρακαλώ φωτογραφίες από την γειτονιά μου.
Γεμίσαμε χόρτα που κάλυψαν και το πεζοδρόμιο.
Ο Δήμος Γρεβενών γιατί δεν τα βλέπει?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου