Συζήτησαν για τους τρόπους επίλυσης βασικών προβλημάτων συγκοινωνίας και μεταφορών, για τις δυνατότητες ενίσχυσης των συγκοινωνιών της Π.Ε. Γρεβενών και σχετικά με την λειτουργία του ΚΤΕΟ Γρεβενών αφού συνομίλησαν, τηλεφωνικά, με τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Γρεβενών κ. Ιωάννη Τσακνάκη.
TA NAI KAI TA OXI!!!
Πριν από 1 ώρα









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου