Οπως ήδη δημοσιεύσαμε με video, ξεκίνησε η Τουριστική προβολή της Δυτικής Μακεδονίας με το ΤΡΑΜ, το
ΜΕΤΡΟ και τους σταθμούς στις αποβάθρες να ντύνονται με «εικόνες» από την Π.Ε. Γρεβενών και οι οθόνες να προβάλουν μονόλεπτα βίντεο με τη μοναδική φύση, τις υπαίθριες δραστηριότητες, το μουσείο της Μηλιάς, τη γαστρονομία και τα μανιταροπροϊόντα της Π.Ε. Γρεβενών.Σε συνεργασία με τον βουλευτή ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργιος Αμανατίδης, χρηματοδότησε την παραγωγή και τοποθέτηση του διαφημιστικού υλικού.
Το διαφημιστικό υλικό επιμελήθηκε η Αντιπεριφερειάρχης κ. Φαρμάκη σε συνεργασία με την κ. Κατερίνα Μπούκη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας & Εμπειρίας Επιβατών της Σταθερές Συγκοινωνίες Μονοπρόσωπη Α.Ε.
Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος της τουριστικής καμπάνιας της Αντιπεριφέρειας με τίτλο «West Macedonia, A Story book that comes to life».
ΑΕΤΟΣΥΓ: Αν υπήρχαν και εικόνες από τα πέτρινα γεφύρια ή και από την Μεγάλη Παναγιά Σαμαρίνας, θα ήταν σίγουρα πιο ολοκληρωμένη η προβολή.
Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος της τουριστικής καμπάνιας της Αντιπεριφέρειας με τίτλο «West Macedonia, A Story book that comes to life».
Η καμπάνια στοχεύει μέσα από τον νέο τουριστικό οδηγό της Δυτικής Μακεδονίας να προβάλει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ορεινής περιοχής μας και να την καθιερώσει ως την Περιφέρεια των λιμνών, έναν προορισμό που θα μπορούσε να προσφέρει ανεξάντλητες αυθεντικές εμπειρίες με δραστηριότητες και τουριστικά προϊόντα όπως ο πολιτισμός, η γαστρονομία και ο ορεινός τουρισμός.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,
Πολιτισμού και Περιβάλλοντος
Δρ. Πολυτίμη Μ. Φαρμάκη
Οπως και να έχει όμως, αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους..
Τουριστική προβολή του Δήμου Γρεβενών θα έπρεπε να λέγεται αφού για ολόκληρο τον Δήμο Δεσκάτης υπάρχει μία και μόνο φωτογραφία (Μονή Αγίου Νικάνορος)!
ΑπάντησηΔιαγραφή