Μνημόσυνο, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Γρεβενών κ κ Δαυίδ, και πολλών
φιλάθλων του ΠΑΟΚ, πραγματοποιήθηκε σήμερα (29-01), μπροστά από την Λέσχη Φίλων της ομάδας στα Γρεβενά, για τα 7 παλικάρια που έφυγαν τόσο πρόωρα στο τροχαίο στη Ρουμανία και του φίλου της ομάδας που έφυγε από τη ζωή, από αποκοπή, στο άκουσμα της δυσάρεστης είδησης, στη Λάρισα.
Έναρξη Υποβολής Αιτήσεων Επιδοτούμενου Προγράμματος Κατάρτισης και
Πιστοποίησης Ανέργων στα Γρεβενά
Πριν από 46 δευτερόλεπτα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου