Για τις αλλαγές οι οποίες ισχύουν από σήμερα στο δημοτικό συμβούλιο Γρεβενών, αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Γρεβενών σε σημερινή του συνέντευξη στα τοπικά ΜΜΕ.
Ο Κυριάκος Ταταρίδης , αφού αρχικά αναφέρθηκε στους Δημοτικούς Συμβούλους που δεν θα ανήκουν πλέον στον Συνδυασμό του, (κ.Πέτρου και κ. Γκιουζέλης), στην συνέχεια μίλησε για τις (μικρές) αλλαγές που ισχύουν πλέον στο Δημοτικό Συμβούλιο και ειδικότερα στους Αντιδημάρχους αλλά και στα νέα μέλη της Δημοτικής Επιτροπής...
Παρακολουθήστε το 1ο μέρος της συνέντευξης:
Ο κ.Δήμαρχος έκανε αναφορά και σε άλλα ζητήματα. Δείτε σε ποιά :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου