ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Ανοικτή επιστολή προς τον κ. Ιωάννη Μαγκριώτη από τους εργαζόμενους στην ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε


ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΕΦΕΔΡΕΙΑΣ -  ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», ΒΑΣΙΚΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ 







Κύριε Υπουργέ, 
Ο σκοπός της σημερινής μας ανοικτής επιστολής, ως Σύλλογος Εργαζομένων της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» (Σ.Ε.Τ.Ε.Ο),  είναι αφενός να σας.. ενημερώσει και αφετέρου να σας ευαισθητοποιήσει, στα σοβαρά προβλήματα που θα επιφέρει η εφαρμογή της εργασιακής εφεδρείας στην εταιρεία μας.

Θα πρέπει να σας θυμίσουμε, κύριε Υπουργέ, ότι πολλές φορές και κατ΄ επανάληψη έχετε εκφραστεί κολακευτικά για την εταιρεία μας στις δηλώσεις σας, αλλά και να αναγνωρίσουμε ότι το ίδιο έχει συμβεί και έμπρακτα, με την ανάθεση έργων στην εταιρεία μας.
Σας θυμίζουμε ενδεικτικά, τα κυριότερα από αυτά τα έργα που έχουμε αναλάβει να εκτελέσουμε σε χρονικό ορίζοντα 2-3 ετών :

1) Την σταδιακή υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού (master-plan) της Θεσσαλονίκης, στα οποία, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνεται άμεσα, η κατασκευή ανισόπεδων κόμβων αναβάθμισης της δυτικής περιφερειακής, η αναβάθμιση της υφιστάμενης εσωτερικής περιφερειακής και τμήμα της νέας εξωτερικής περιφερειακής από την Ευκαρπία μέχρι το Ασβεστοχώρι.

2) Τους κάθετους άξονες Χαλάστρα-Εύζωνοι, Αρδάνιο-Ορμένιο, Θέρμη-Γαλάτιστα καθώς και τα τμήματα των καθέτων αξόνων Φλώρινα-Νίκη και Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή, τα οποία είτε έχουν ήδη δημοπρατηθεί είτε πρόκειται να δημοπρατηθούν εντός 2 μηνών, καθώς και την ολοκλήρωση του κάθετου άξονα Κομοτηνή-Νυμφαία-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα.

3) Ογδόντα τρία (83) έργα πάσης φύσεως απαραίτητων υποδομών (Υδρεύσεις, Αποχετεύσεις, Βιολογικοί καθαρισμοί, Αφαλατώσεις, Απορρίμματα-ΧΥΤΑ-ΧΑΔΑ, Λιμάνια, Σχολεία, αποκαταστάσεις από θεομηνίες κλπ) στα νησιά του Βορείου και Νοτίου Αιγαίου, τα οποία βρίσκονται σε προχωρημένο επίπεδο μελέτης από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ, σχεδόν το 1/3 από αυτά έχει ήδη ενταχθεί σε προγράμματα (ΕΣΠΑ, Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α. κλπ) με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και σύντομα θα ξεκινήσει η κατασκευή τους.

4) Έργα βελτίωσης οδικής ασφάλειας σε κάθε νομό της Ελλάδας, οι μελέτες των οποίων έχουν δημοπρατηθεί και η εκτέλεση των έργων θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2012.

5) Έργα αποκατάστασης 692 χώρων απορριμμάτων Χ.Α.Δ.Α ανά την Ελλάδα, η κατασκευή των οποίων πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2013, συμπεριλαμβανομένου όλων των τεχνικών και περιβαλλοντικών μελετών και αδειοδοτήσεων, προκειμένου η Ελλάδα να αποφύγει την πληρωμή υπέρογκων προστίμων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (34.000€ ανά ενεργό ΧΑΔΑ ανά ημέρα).
Το κόστος όλων αυτών των έργων, θα ξεπεράσει τα 2 δις ευρώ.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία δραστηριοποιείται στα Βαλκάνια με πολύ καλές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, ενώ συνεχίζει να έχει υπό την εποπτεία της τα έργα παραχώρησης Μαλιακός-Κλειδί και Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε-65.
Τέλος, η «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» από το 2005 έχει αναλάβει την σημαντικότατη ευθύνη της λειτουργίας και συντήρησης της Εγνατίας Οδού και των καθέτων αξόνων της, συνολικού μήκους περίπου 1.000 χλμ., στην οποία ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο, καθώς ήταν ο φορέας μελέτης και κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου.  Και σε αυτόν τον τομέα καινοτομήσαμε και επιτύχαμε, όντας οι πρώτοι και μέχρι σήμερα οι μοναδικοί που λειτουργήσαμε και συντηρούμε ένα τόσο σύγχρονο και απαιτητικό έργο υποδομής, όπως η Εγνατία Οδός με τις εκατοντάδες μεγάλες σήραγγες και γέφυρες. Δυστυχώς, διαχρονικές μικροκομματικές στρεβλώσεις δεν επέτρεψαν μέχρι σήμερα την πλήρη εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου προς όφελος του ελληνικού δημοσίου με την κατασκευή και λειτουργία σταθμών διοδίων.

Με την απλή και μόνο παράθεση αυτών των έργων και δράσεων,  νομίζουμε ότι είναι απόλυτα κατανοητό, πως η Εγνατία οδός με τους 240 εργαζόμενους που έχουν απομείνει αυτή την στιγμή (υπενθυμίζουμε εδώ ότι μέχρι πρότινος στην εταιρεία απασχολούνταν 600 άτομα), όχι μόνο δεν απασχολεί πλεονάζον προσωπικό, αλλά είναι σίγουρο ότι στην πλήρη ανάπτυξη όλων αυτών των δραστηριοτήτων θα χρειαστεί περαιτέρω ενίσχυση.
Επιπλέον απόδειξη των παραπάνω, αποτελεί το γεγονός, ότι η διοίκηση της εταιρείας, εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, έχει ζητήσει την ενίσχυση του προσωπικού (μέσω της διαδικασίας του ΑΣΕΠ) με 30 άτομα επιπλέον ενώ επιπροσθέτως, προβλέπεται και να στελεχώσει σε σημαντικό βαθμό την υπό σύσταση εταιρεία «ΚΡΗΤΗ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε», βάσει του καταστατικού ιδρύσεως αυτής.

Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει αβίαστα, κύριε Υπουργέ, είναι πως θα υλοποιηθούν όλες αυτές οι δράσεις, όταν εκ προοιμίου και χωρίς καμία αξιολόγηση, εντάσσεται (κατ΄ελάχιστον) 10% του προσωπικού της Εγνατία Οδός Α.Ε σε εργασιακή εφεδρεία; Είτε θα αναγκαστείτε να προσλάβετε συμβούλους, στη θέση των συναδέλφων μας που θα μπουν σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας - απόλυσης, ενδεχόμενο  ηθικά ανεπίτρεπτο, είτε τα τόσο απαραίτητα έργα για την ανάπτυξη του τόπου δεν θα γίνουν.

Θέλουμε λοιπόν κύριε Υπουργέ να σας ενημερώσουμε, ότι εμείς οι εργαζόμενοι στην «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», είμαστε βαθύτατα απογοητευμένοι αλλά και αγανακτισμένοι, καθώς θεωρούμε πέρα για πέρα άδικη την εφαρμογή της εργασιακής εφεδρείας και στην εταιρεία μας.

Σας πληροφορούμε λοιπόν, ότι βρισκόμαστε σε συνεχείς  κινητοποιήσεις, πραγματοποιώντας είτε συμβολικές καταλήψεις των γραφείων της εταιρείας είτε τρίωρες στάσεις εργασίας και σας δηλώνουμε, ότι οι κινητοποιήσεις μας θα συνεχιστούν ακόμα πιο δυναμικά τις επόμενες ημέρες.

Σας καλούμε, κύριε Υπουργέ, έστω και την ύστατη ώρα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών, να επανεξετάσετε το ζήτημα της εργασιακής εφεδρείας, καθώς πρόκειται για ένα ακόμα χτύπημα, που θα συμβάλλει σημαντικά στην πλήρη συρρίκνωση και εν τέλει απαξίωση της εταιρείας, σε συνδυασμό με την εξαγγελθείσα πρόθεση ιδιωτικοποίησης της λειτουργίας συντήρησης και εκμετάλλευσης του δρόμου, η οποία μας  βρίσκει κάθετα αντίθετους, καθώς πιστεύουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, ιδιαίτερα σε βάθος χρόνου.

Δεν πρέπει να αφήσετε να δοθεί το τελειωτικό χτύπημα στην «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», μια καταξιωμένη εταιρεία με υψηλή τεχνογνωσία και εξειδικευμένο προσωπικό, που ολοκλήρωσε επιτυχώς τον πιο δύσκολο αυτοκινητόδρομο στην Ελλάδα και αποτέλεσε όλα αυτά τα χρόνια, έναν από τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης έργων για την Βόρειο Ελλάδα (και όχι μόνο), αποτελώντας ταυτόχρονα την φωτεινή εξαίρεση αποκέντρωσης της δημόσιας διοίκησης.

Μην συνδέσετε τη θητεία σας με την συρρίκνωση και τελικά την κατάργηση μίας πετυχημένης ευέλικτης τεχνικής εταιρείας του δημοσίου στην Βόρειο Ελλάδα, που ξεπερνώντας τις συνήθεις στρεβλώσεις του δημόσιου τομέα, επί μία συνεχή δεκαετία είχε την καλύτερη επίδοση στην απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων για την Ελλάδα (με ρυθμούς ακόμα και 700εκ. ευρώ/έτος), καθώς πιστεύουμε, ότι εάν αυτό τελικά συμβεί, θα είναι μία σημαντικότατη απώλεια ενός αποτελεσματικού εργαλείου στον χώρο των δημοσίων έργων και της ανάπτυξης γενικότερα, που τόσο πολύ έχει ανάγκη ο τόπος μας, αυτές τις δύσκολες ώρες της κρίσης.
  
Θεσσαλονίκη,  25   ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2011


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                                   

Δημήτρης Σημαιοφορίδης        Γρηγόρης Κολπονδίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου