ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Παραιτήθηκαν οι 3 από τους 4 “Ανεξάρτητους” στο Ρέθυμνο;

Μοιραστείτε το στο facebook




Λίγες μόλις ώρες μετά την ανακοίνωση των ονομάτων των υποψηφίων, ο κ.Μπάμπης Χαιρέτης γνωστοποίησε την παραίτησή του απο το ψηφοδέλτιο..
Ρεθύμνου των “Ανεξάρτητων Ελλήνων”.
Αναλυτικά στην γραπτή ανακοίνωσή του ο κ.Χαιρέτης αναφέρει τα εξής :

” Σήμερα το απόγευμα ανακοινώθηκε το ψηφοδέλτιο των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» – Πάνος Καμμένος στον Νομό Ρεθύμνης.

Οι Υποψήφιοι (κατά αλφαβητικοί σειρά) ήταν οι εξής :
ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΟΘΟΥΛΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
ΤΣΑΒΛΙΔΟΥ ΜΑΝΙΑ –
ΧΑΙΡΕΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ (ΜΠΑΜΠΗΣ) – ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ, πρ. Διευθ.πολεοδομίας

Σχετική ανακοίνωση κυκλοφόρησε από το κόμμα στις περισσότερες τοπικές και όχι μόνο, εφημερίδες, η οποία ήταν προϊόν απίθανων ετερόκλητων διακομματικών συσχετισμών.

Ακολούθως προέκυψε στη πόλη του Ρεθύμνου, μια αναπάντεχη εσωκομματική φαγωμάρα των ως άνω ετερόκλητων διακομματικών ομάδων (Ανεξάρτητοι Έλληνες, Κόμμα Νότη Μαριά, Άρμα Πολιτών) η οποία δυστυχώς μου επιβεβαίωσε τα όσα τις προηγούμενες μέρες με είχαν εντόνως θορυβήσει.

Η ενότητα του εν λόγω σχηματισμού κατέρρευσε συθέμελα στη πράξη και στην βάση, απογυμνώνοντας την πικρή αλήθεια, ότι σε τούτο τον τόπο θα επιπλέει πάντα η ανειλικρίνεια το ψεύδος και η φαυλότητα. Αποτέλεσμα ήταν να παραιτηθούν τα τρία από τα τέσσερα πρόσωπα του ψηφοδελτίου των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» στο Ρέθυμνο.

Δεν δύναται να ομιλήσω για τους λόγους παραίτησης των έτερων 2 συνυποψήφιων μου, αλλά στα όσα σχετίζονται με την δική μου θέση, δηλώνω ότι παραιτούμαι από την βουλευτική υποψηφιότητα, καταθέτοντας ταυτόχρονα και την κομματική μου ταυτότητα, αφού πλέον το συγκεκριμένο πολιτικό μόρφωμα δεν με εκφράζει σε καμία περίπτωση.

Ουδέποτε είχα εμπλακεί στο παρελθόν σε οποιοδήποτε πολιτικό φορέα και σήμερα επιβεβαιώνομαι ότι ορθώς έπραττα. Το κύριο μέλημα για να κατέλθω υποψήφιος βουλευτής στο Νομό, πηγάζει από τις αγνές προθέσεις μου για να εκφραστώ και να προσφέρω τα μέγιστα των δυνάμεών μου στο τόπο μου.

Το κόμμα των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» από το οποίο μου ζητήθηκε επίμονα και επιτακτικά να το στηρίξω με την υποψηφιότητα μου τις τελευταίες εβδομάδες, μου απέδειξε ότι χρήζει αρκετού χρόνου ωρίμανσης ακόμα.

Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εκείνους τους συμπολίτες μου, που με εμπιστεύτηκαν και με ενθάρρυναν και προς αποφυγής των όποιων παρεξηγήσεων, δηλώνω ότι ΔΕΝ ανήκω πλέον στις τάξεις του Πάνου Καμμένου και από αυτά που αποκόμισα έως σήμερα, δεν επιθυμώ ουδεμία σχέση μαζί του.

Εύχομαι επιτέλους σε τούτη την χώρα να κυριαρχήσει κάποτε η σύνεση, η σοβαρότητα και η υπευθυνότητα.
Χαράλαμπος (Μπάμπης) Χαιρέτης
Πτυχιούχος Πολιτικός Μηχανικός
Ενεργός Πολίτης”

flashnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου