ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

«Έφυγα από το Greece’s Next Top Model για να μην ξεφτιλιστούμε δημόσια»



Η απόφασή της να
αποχωρήσει οικειοθελώς από το Greece’s Next Top Model, σόκαρε τόσο τους κριτές όσο και τις συμπάικτριές της.


Η Γαρυφαλλιά Καληφώνη βρέθηκε σήμερα «Στη φωλιά των Κου Κου» και αποκάλυψε τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.


«Δεν υπήρχε κάποιος τσακωμός με τον φίλο μου. Δεν ένιωθα ένοχη, δουλειά έκανα. Απλά έχω πολύ καλή αντίληψη μέχρι που είναι τα όριά μου και κατάλαβα ότι τα όριά μου είναι μέχρι εκεί. Για να μην ξεφτιλιστούμε δημόσια -γιατί θα φτάναμε σε αυτό το σημείο-… πόσο άλλο να κρατηθώ και να λέω "Γαρυφαλλιά κρατήσου! Γαρυφαλλιά αδιάφορη! Γαρυφαλλιά μη"! Ε όχι! Από το να χάσω τον εαυτό μου, αντίο και θα το κάνω έξω», ανέφερε χαρακτηριστικά η Γαρυφαλλιά Καληφώνη.

Δείτε το βίντεο:







newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου