ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

"Το Νοσοκομείο Γρεβενών υπολειτουργεί" - Γράφει αναγνώστης

Χωρίς βασικές ειδικότητες γιατρών, χρειάζεται άμεση "Ιατρική Φροντίδα"..



Βίωσα την αγωνία και την ταλαιπωρία!
Η υπερευαίσθητη υγεία μου (είμαι νεφροπαθής),
με οδήγησε στις 12 τα μεσάνυχτα την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου, στο Νοσοκομείο μας, όπου παρά το ασίγαστο ενδιαφέρον της Διευθύντριας της Κλινικής κας Αφροδίτης Αβδελίδου, η οποία στάθηκε ανακουφιστικά στην επιδεινόμενη υγεία μου, η έλλειψη συγκεκριμένων ειδικοτήτων, ήτοι ακτινολόγου και μικροβιολόγου, ειδικότητες βασικές για την λειτουργία του Νοσοκομείου και για την διάγνωση της απότομης επιδείνωσής μου, δρομολόγησαν την μεταφορά μου με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, στο Κρατικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων.



Η αγωνία μου μου, που είναι αγωνία όλων των συμπολιτών μου, επιζητά την άμεση επίλυση του χρόνιου προβλήματος της στελέχωσης του Νοσοκομείου με τις βασικές ειδικότητες για την ακόλλητη λειτουργία του.

Η ήσσονος προσπάθεια και η ολιγωρία των διοικούντων, οδήγησαν το "Κραταιό" άλλοτε Νοσοκομείο μας να νοσεί και να χρειάζεται άμεση "Ιατρική Φροντίδα".

Κώστας Καζαντζίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου