ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Γιώργος Αμανατίδης: Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, με θέμα: «Κάθετος άξονας Κοζάνη - Λάρισα ως τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα Νίκη - Φλώρινα - Πτολεμαΐδα - Κοζάνη - Λάρισα»


Ερώτηση (υπ. Αριθμ. 5833/15-4-2020) προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, με θέμα:
«Κάθετος άξονας Κοζάνη – Λάρισα ως τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα Νίκη – Φλώρινα – Πτολεμαΐδα – Κοζάνη – Λάρισα» κατέθεσε ο Βουλευτής Ν. Κοζάνης της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιώργος Αμανατίδης.
Αναλυτικά:
Αθήνα, 15/04/2020
ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ:
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
Υπουργό κ. Κώστα Αχ. Καραμανλή

ΘΕΜΑ: Κάθετος άξονας Κοζάνη – Λάρισα ως τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα Νίκη – Φλώρινα – Πτολεμαΐδα – Κοζάνη – Λάρισα

κ. Υπουργέ,

Όπως είναι γνωστό ο κάθετος άξονας Κοζάνη – Λάρισα αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα και είναι έργο υψίστης σημασίας για τη Δυτική Μακεδονία καθόσον θα τη συνδέσει με τη Θεσσαλία, το λιμάνι του Βόλου, την Κεντρική Ελλάδα, την Αθήνα και το λιμάνι του Πειραιά.

Η υλοποίησή του θα δώσει τη δυνατότητα ταχείας και ασφαλούς μεταφοράς των εμπορευμάτων (γεωργικά προϊόντα και προϊόντα βιοτεχνίας – βιομηχανίας).Θα συμβάλλει επίσης στην εξωστρέφεια της περιοχής μας, θα ενισχύσει την ασφάλεια των επιβατών καθόσον πρόκειται για δαιδαλώδες υφιστάμενο οδικό δίκτυο που διασχίζει την ενδοχώρα και θα μειώσει σημαντικά τον απαιτούμενο χρόνο για τις ίδιες αποστάσεις.

Ειδικά για το τμήμα Α/Κ Αμμοχωρίου Φλώρινας – Λάρισα υπάρχει ανομοιόμορφη ωριμότητα καθώς και υστέρηση στην προώθηση των αναγκαίων διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης μελετών και έργων.





Η ανησυχία μας μεγαλώνει λαμβάνοντας υπόψη ότιστην Τελική Έκθεση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών της Ελλάδας (Ιούνιος 2019) δεν περιλαμβάνεται, στον 20ετή σχεδιασμό, το τμήμα Κοζάνη – Ελασσόνα – Τύρναβος - Λάρισα που αποτελεί πολύχρονο στόχο και δίκαιο αίτημα της Δυτικής Μακεδονίας και ειδικότερα των Φορέων και πολιτών του Νομού Κοζάνης.

Για το λόγο αυτό, σε περίπτωση που αποδεχτείτε το παραπάνω Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο, προτείνω τη σύνταξη Μελέτης Σκοπιμότητας από εξειδικευμένο Γραφείο Μελετών για να διερευνηθεί πιθανή αξιοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων με σύναψη σύμβασης παραχώρησης ή συνεργασία άλλης μορφής.

Οι αναγκαίοι πόροι μπορούν να προκύψουν από το ΠΔΕ του ΥΠΟΜΕ ή της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας ή με άλλο τρόπο που είναι διαθέσιμος.

Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε:
  • Θα αποδεχτείτε ή θα αναθεωρήσετε την Τελική Έκθεση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Μεταφορών της Ελλάδας (Ιούνιος 2019) που προβλέπει ταπαραπάνω;
  • Σε περίπτωση που τον αποδεχτείτε θεωρείτε ενδιαφέρουσα την πρόταση που ανέπτυξα προηγούμενα;
  • Σε περίπτωση μη αποδοχής του, με ποιο τρόπο σκοπεύετε να προχωρήσετε την υλοποίηση του οδικού έργου στο τμήμα Κοζάνη – Ελασσόνα – Τύρναβος – Λάρισα;
Ο ερωτών Βουλευτής
Γιώργος Αμανατίδης
Ν. Κοζάνης –ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου