ΝΑΚΑΣ

VOLTEROS

VOLTEROS

Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2024

Επιστολή παραίτησης του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Γρεβενών Ευθύμιου Πρέβεζα: "Υπήρχε υποβιβασμός του ρόλου μου" ...


Κύριε Δήμαρχε,Με την παρούσα, σας υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Γρεβενών και παρακαλώ να την κάνετε αποδεκτή.

Όπως και προφορικά σας ενημέρωσα , επανειλημμένα, υπήρχαν εξαρχής πολλές παρεμβάσεις στο έργο μου ως Γενικού Γραμματέα, οι οποίες δεν μου επέτρεψαν να ολοκληρώσω την προσπάθεια οργάνωσης και διοίκησης του προσωπικού και γενικά υπήρχε υποβιβασμός του ρόλου μου. Συνέπεια όλων αυτών ήταν να μη μπορώ να υλοποιήσω αυτά που ανήκουν στην αρμοδιότητά μου και αποτελούσαν και την προεκλογική μας δέσμευση, σχετικά με την καλύτερη εξυπηρέτηση των Δημοτών και την καλύτερη εικόνα του Δήμου.

Οι Γρεβενιώτες μας επέλεξαν από την πρώτη Κυριακή και περιμένουν έργο σε όλα τα επίπεδα και ιδιαίτερα σε θέματα καθημερινότητας.

Λίγα λόγια και πολύ δουλειά μας ζήτησαν. Με σεμνότητα και σοβαρότητα. Γιατί ο Δήμος είναι το σπίτι όλων μας.


 
 
Λόγω των παραπάνω, υποβάλλω την παραίτησή μου, αποχωρώ με αξιοπρέπεια και καθαρή τη συνείδησή μου, διατηρώντας την εντιμότητα και ακεραιότητα του χαρακτήρα μου και τη διαφάνεια στις επιλογές μου.

Εύχομαι καλή επιτυχία στη Δημοτική αρχή με την ευχή να πραγματοποιήσει τα περισσότερα από αυτά που υποσχεθήκαμε στους δημότες του τόπου μας.


Ο Γενικός Γραμματέας
του Δήμου Γρεβενών
Ευθύμιος Πρέβεζας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου