Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024

Ο Χρήστος Σταϊκούρας σχολίασε το ατελείωτο "πάρτι" για το σήμα του Μετρό Θεσσαλονίκης: "Το μόνο ΑΕΚ ήταν το πιο εύστοχο"



Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών γνωστός για τα ΑΕΚτζίδικα συναισθήματά του σχολίασε μεταξύ άλλων και το "πάρτι" που στήθηκε για το σήμα του Μετρό Θεσσαλονίκης.Στην τηλεοπτική εκπομπή του Mega, "Χαμογέλα και πάλι" βρέθηκε καλεσμένος ο Χρήστος Σταϊκούρας, ο οποίος αναφέρθηκε με χιούμορ και στο λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης, που σχολιάστηκε τόσο πολύ.


Μάλιστα, η εκπομπή έπαιξε ένα χιουμοριστικό βίντεο με τις αντιδράσεις στα social media για το λογότυπο, με την Σίσσυ Χρηστίδου να λέει στον υπουργό: "Θέλω να ξεκινήσουμε με το σήμα διότι αυτό προκάλεσε τις μεγαλύτερες αντιδράσεις και επειδή έχετε χιούμορ γι αυτό αρχίσαμε με αυτό το βίντεο. Φαντάζομαι έχετε δει αυτές τις αντιδράσεις...".

Τότε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών γνωστός για τα ΑΕΚτζίδικα συναισθήματά του σχολίασε: "Όχι μόνο αυτά, αλλά και πολλά άλλα που έχουν να κάνουν και με ποδοσφαιρικές ομάδες. Ας πούμε το ''μόνο ΑΕΚ'' ήταν από τα πιο εύστοχα που είδα".

Στη συνέχεια ο Χρήστος Σταϊκούρας τόνισε ότι είναι αποδεκτή η καχυποψία της κοινωνίας, ξεκαθαρίζοντας τα ζητήματα που αφορούν την ημερομηνία λειτουργίας του μετρό, τη χρήση των εισιτηρίων και το παρασκήνιο πίσω από την απευθείας ανάθεση για τον σχεδιασμό του λογότυπου. Μάλιστα, τόνισε πως η επιλογή του "μ" δεν πρόκειται για απόφαση την οποία ενέκρινε ο ίδιος ή το υπουργείο.

 
 



"Υπάρχει μια εύλογη καχυποψία της κοινωνίας εξαιτίας της ανακολουθίας της πολιτείας να υλοποιήσει έγκαιρα ένα έργο. Ακούμε πως δεν θα ανοίξει το μετρό, κριτική για την ασφάλεια, για το σήμα κτλ. Το μετρό θα ανοίξει 30/11 με τους 13 σταθμούς. Θα κοστίζει 0,60 ευρώ το εισιτήριο. Ως προς το λογότυπο, είναι στην αισθητική του καθενός. Ακολουθήθηκε μια διαδικασία από το ελληνικό μετρό. Υπάρχει εταιρεία. Η εταιρεία έτρεξε τον διαγωνισμό, ο διαγωνισμός ήταν 30.000 ευρώ. Υπάρχει μια επιτροπή η οποία είναι 3μελής, με 2 αρχιτέκτονες που έκριναν ότι το αποτέλεσμα των προτάσεων δεν ήταν αυτό που πρέπει να είναι για το ελληνικό μετρό. Ο αρχικός διαγωνισμός ήταν μόνο για λογότυπο, και είπαμε να γίνει ένας διαγωνισμός για την ταυτότητα. Ακυρώθηκε ο πρώτος διαγωνισμός. Στον 2ο διαγωνισμό, συμμετείχαν οι εταιρείες. Το κόστος γενικά για την ταυτότητα είναι περί τα 60.000 ευρώ. εμείς με 30.000 ευρώ παρουσιάσαμε αυτό το αποτέλεσμα", είπε αρχικά ο κ. Σταϊκούρας.

"Έγινε απευθείας ανάθεση γιατί το ελληνικό μετρό αποφάσισε ότι το αποτέλεσμα των προτάσεων δεν ήταν αυτό που πρέπει να είναι αλλά κι για τεχνικούς λόγους. Ζητήσαμε από την εταιρεία να κάνει παρουσίαση. Εμείς το παρουσιάσαμε, δεν είναι δουλειά της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει. Πρέπει να εμπιστευόμαστε τους ειδικούς", συνέχισε.

Εκφράζει το υπουργείο αυτό που έγινε;

"Θα έπρεπε το "ελληνικό μετρό" να το έχει φροντίσει νωρίτερα", ανέφερε.

Για την ασφάλεια:

"Η ασφάλεια έχει 2 χαρακτηριστικά. Το αν έχει οδηγό και για το εάν έχουν γίνει τα τεσταρίσματα που πρέπει την ασφαλή λειτουργία. Τα τεσταρίσματα και οι έλεγχοι στα συστήματα έχουν ξεκινήσει το 2021. Μετά θα γίνει έλεγχος στην εταιρεία. Στην Θεσσαλονίκη την συντήρηση την έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρεία, για την ακρίβεια ένα όχημα ειδικού σκοπού. Είναι η εταιρεία που λειτουργούν το μετρό στο Μιλάνο και στην Κοπεγχάγη. Όλα τα συστήματα θα ελεγχθούν από την ιδιωτική εταιρεία. Η πιθανότητα αστοχίας, σύμφωνα με την εταιρεία είναι 1 στα επόμενα 100.000 χρόνια. θα εφαρμόσουμε ακριβώς την ίδια λογική για την διασφάλιση της ασφάλειας με αυτοματοποιημένο τρόπο. Σε έναν χρόνο από τώρα θα ολοκληρωθεί η επέκταση προς την Καλαμαριά το 2025. Έχουν βρεθει επίσης πολλά αρχαία τα οποία θα έχουν οι πολίτες την ευκαιρία να δουν", υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας.

Για το Μετρό της Αθήνας: "Το Μετρό της Αθήνας με τα όποια προβλήματα είναι καλύτερο από πολλά μετρό της Ευρώπης. Το κυκλοφοριακό δεν είναι ευθύνη στο σύνολό του, του υπ. Μεταφορών. Εμείς πρέπει να συμβάλλουμε σε έργα υποδομής και σε μεταφορές".

"Το 39% του στόλου των λεωφορείων δεν ήταν προσβάσιμα για ΑμεΑ. Μέχρι το καλοκαίρι του 2025 δεσμεύομαι ότι θα έχουμε ανανεώσει πλήρως τον στόλο των λεωφορείων. Σήμερα έχουμε 270 νέα λεωφορεία, μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχουμε 400 και μέχρι το καλοκαίρι του 2025 θα έχουμε 950 λεωφορεία. Η εικόνα του μετρό στην γραμμή 1 ήταν τραγική. Παραλάβαμε συρμούς που δεν είχαν κλιματισμό. Σήμερα, 14 συρμοί της γραμμής 1, θα έχουμε ανανεώσει στον επόμενο 1,5- 2χρονια. Επιδιώκουμε το επόμενο διάστημα να βρούμε χρηματοδότηση για να ανακαινίσουμε τον υφιστάμενο στόλο των γραμμών 2-3. Πρέπει να κάνουμε ένα συνολικό λίφτινγκ στον στόλο αυτό και να βρούμε και νέο στόλο. Έχουμε πρόβλημα με σταθμούς και ανελκυστήρες. Με αυτούς τους τρόπους θεωρούμε ότι θα βελτιώσουμε τις μεταφορές. Θέλουμε να κάνουμε προσλήψεις οδηγών λεωφορείου με καλύτερες απολαβές", σημείωσε.



thetoc.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου