Όπως μεταδίδει η Daily Mail, νέα σειρά του Channel 4, που θα προβληθεί το βράδυ της Τρίτης 2/11, θα εξερευνήσει το μοναδικό έπιπλο που σχεδιάστηκε ειδικά για τον ερωτευμένο πρίγκιπα Μπέρτι, στα τέλη του 19ου αιώνα, προτού γίνει βασιλιάς Εδουάρδος VII το 1901. Συγχρόνως, οργισμένο πλήθος, έτοιμο να κατασπαράξει τη βασίλισσα Λετίθια της Ισπανίας μετά τις φονικές πλημμύρες.
Στην εκπομπή A History of Royal Scandals, η ιστορικός, παρουσιάστρια και καθηγήτρια Suzannah Lipscomb, εξηγεί ότι ο Μπέρτι - ο μεγαλύτερος γιος της βασίλισσας Βικτωρίας - «παντρεύτηκε» την πριγκίπισσα Αλεξάνδρα της Δανίας το 1863.
Αφού απέκτησαν μαζί έξι παιδιά, η υγεία της Αλεξάνδρας επιδεινώθηκε και εκείνη «εγκαταστάθηκε για μια ήσυχη οικογενειακή ζωή στην ύπαιθρο», ενώ ο Μπέρτι, γνωστός και ως Dirty Bertie από τα ταμπλόιντ της εποχής καθώς και ως Edward the Caresser, κατευθύνθηκε στη Γαλλία και «έγινε γρήγορα μαγνήτης για τις εταίρες της πρωτεύουσας».
Η Suzannah αποκαλύπτει ότι ο Μπέρτι επισκεπτόταν τους παρισινούς οίκους ανοχής και τα σεξ σόου στο Moulin Rouge με «απερίσκεπτη χαρά». Η ιστορικός Catharine Arnold περιγράφει λεπτομερώς τις επισκέψεις του στο μουσικό κέντρο Moulin Rouge, όπου το παρατσούκλι του ήταν «Kingy!». Η χορεύτρια «La Goulue» του φώναζε συχνά από τη σκηνή: «Γεια σου, Ουαλία! Θα πληρώσεις για τη σαμπάνια μου;»...
Πώς δημιουργήθηκε η «καρέκλα του έρωτα»
Αλλά όταν η ικανότητά του να παίζει δεν μπορούσε πλέον να συμβαδίζει με τη σαρκική του όρεξη, ο Μπέρτι, προπάππος της βασίλισσας Ελισάβετ Β', παρήγγειλε αυτό που έγινε γνωστό ως «siège d'amour» («καρέκλα του έρωτα»).
Η καρέκλα κατασκευάστηκε από τον Louis Soubrier - έναν διάσημο παριζιάνικο ξυλουργό - για όταν ο Μπέρτι επισκέφθηκε έναν κορυφαίο οίκο ανοχής στην Πόλη της Αγάπης, αφού είχε πάρει πάρα πολύ βάρος.
Σε ένα απόσπασμα από την εκπομπή, η Catharine λέει στη Suzannah: «Φαίνεται ότι κατασκευάστηκε για να αντέξει τη σωματική του διάπλαση».
Η ερωτική καρέκλα είναι εξοπλισμένη με αναβολείς για να συγκρατεί τα πόδια όχι μιας αλλά δύο ερωτικών συντρόφων, επιτρέποντας στον πρίγκιπα-πλέιμποϊ να κάνει σεξ με πολλές γυναίκες χωρίς να τις καταπλακώνει.
Συζητώντας την υλικοτεχνική υποδομή του ασυνήθιστου επίπλου, η Catharine λέει: «Μια ιδέα είναι ότι μια γυναίκα ξαπλώνει και ο Μπέρτι στη συνέχεια στηρίζεται στα σκαλοπάτια. Μια άλλη γυναίκα θα ξαπλώνει από κάτω σε ένα μαξιλαράκι και ο ρόλος της θα είναι να διατηρεί τη σεξουαλική όρεξη του πρίγκιπα. Όταν ανατέθηκε η κατασκευή της, ο Μπέρτι δεν ήταν μόνο παχύς, αλλά πλησίαζε και την ανικανότητα».
Συνοψίζοντας τη θέση του στην ιστορία, η Suzannah λέει: «Τα καμώματα του Μπέρτι σήμαιναν ότι πολλοί θεατές αμφισβητούσαν την ικανότητά του να κυβερνήσει. Αλλά όταν η βασίλισσα Βικτώρια πέθανε το 1901 και τελικά ανέβηκε στον θρόνο το 1901 ως Εδουάρδος VII, επικεντρώθηκε με ζήλο στον ρόλο του και πραγματικά διέπρεψε ως μονάρχης. Ως σύζυγος, ωστόσο, παρέμεινε βαθιά απογοητευτικός».
Ο βασιλιάς Εδουάρδος Ζ΄ με τα στολίδια της στέψης το 1902. Η μέση του ήταν 122 εκατοστά (48 ίντσες) λίγο πριν από τη στέψη του.
Πράγματι, κατά τη στέψη του το 1902, ο βασιλιάς Εδουάρδος, ο οποίος ήταν τότε 60 ετών, φρόντισε να κρατήσει ένα στασίδι στο Αβαείο του Ουέστμινστερ αποκλειστικά για τις «ιδιαίτερες κυρίες» του. Εκείνη την εποχή, ο Εδουάρδος είχε μια εντυπωσιακή μέση 48 ιντσών και καθόταν για πέντε γεύματα κάθε μέρα - τα περισσότερα από τα οποία ήταν δέκα πιάτα.
Παρόλο που το αυθεντική «καρέκλα του έρωτα» πιστεύεται ότι πωλήθηκε σε ιδιωτική δημοπρασία σε ανώνυμο αγοραστή τη δεκαετία του 1990, ένα αντίγραφό της εκτέθηκε στην έκθεση «Λάμψη και Δυστυχία: Εικόνες Πορνείας 1850-1910» στο Μουσείο Νορσέ του Παρισιού, μεταξύ 2015 και 2016. Ένα άλλο αντίγραφο της καρέκλας μπορεί να βρεθεί στο Μουσείο Μηχανών Σεξ στην Πράγα.
Athensmagazine.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου