Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024

Σε ποια πόλη θα πληρώνεις για να μπεις στο κέντρο με αυτοκίνητο



Το τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης θα είναι χαμηλότερο απ' ότι είχε αρχικά ανακοινωθεί, όμως και πάλι θα μπορούσε να κοστίσει στους οδηγούς χιλιάδες ευρώ κάθε χρόνο.Όπως ίσως φαντάζεσαι, το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν είναι αποκλειστικότητα της Αθήνας, αλλά αρκετών μεγαλουπόλεων του πλανήτη. Και οι ιδέες για την αντιμετώπισή του είναι αντίστοιχα πολλές.


Όπως για παράδειγμα η λύση την οποία επέλεξε η κυβερνήτης της Νέας Υόρκης και αφορά την επιβολή τέλους κυκλοφοριακής συμφόρησης. Σε τελική ανάλυση, ακόμη κι αν δεν λύσει το πρόβλημα, θα έχει αποφέρει κάποια εκατομμύρια στα κρατικά ταμεία

 
 

Το τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης της Νέας Υόρκης ύψους 14 ευρώ, επρόκειτο να τεθεί σε ισχύ στις 30 Ιουνίου, αλλά η κυβερνήτης της Νέας Υόρκης, Kathy Hochul, ανέστειλε επ' αόριστον το αμφιλεγόμενο μέτρο μερικές εβδομάδες πριν αυτό τεθεί σε ισχύ. Δυστυχώς όμως για τους οδηγούς, η αναστολή εφαρμογής δεν σήμαινε και κατάργηση.



Το αντίθετο μάλιστα, καθώς η Hochul ανακοίνωσε ότι το τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης προβλέπεται πλέον να τεθεί σε εφαρμογή από τα μεσάνυχτα της 5ης Ιανουαρίου 2025. Όταν τεθεί σε ισχύ, οι οδηγοί που εισέρχονται στην Κεντρική Επιχειρηματική Περιοχή (CBD) θα πρέπει να πληρώνουν 8,5 δολάρια για τα αυτοκίνητα και 4,2 ευρώ για τις μοτοσικλέτες.

Τα μικρά φορτηγά και τα μη επιβατικά λεωφορεία, θα επιβαρυνθούν με 13,6 ευρώ, ενώ τα μεγάλα φορτηγά και τα τουριστικά λεωφορεία θα πρέπει να πληρώσουν 20,5 ευρώ. Σίγουρα τα ποσά δεν είναι αμελητέα, αν και προβλέπονται νυχτερινές εκπτώσεις που θα φτάνουν ακόμη και το 75%.

Θα επιβαρύνονται και τα ταξί

Το παράδοξο όμως είναι πως πιθανότατα θα επηρεαστούν ακόμη και οι Νεοϋορκέζοι που δεν οδηγούν ή δεν έχουν αυτοκίνητο, καθώς τα ταξί θα χρεώνονται 0,7 ευρώ για όλες τις διαδρομές από, προς ή εντός του CBD. Για την Uber και τη Lyft, η χρέωση αυτή αυξάνεται σε 1,4 ευρώ.


Ενώ σύμφωνα με υπολογισμούς το τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης θα μπορούσε να κοστίσει στους οδηγούς που εργάζονται στο CBD περίπου 2.220 ευρώ ετησίως, ορισμένοι οδηγοί ενδέχεται να είναι επιλέξιμοι για εκπτώσεις, πιστώσεις και απαλλαγές. Συγκεκριμένα, θα υπάρχει έκπτωση για τα χαμηλά εισοδήματα και απαλλαγή για άτομα με ειδικές ανάγκες.

Σε μια καθαρά επικοινωνιακή διαχείριση του θέματος, η κυβερνήτης Hochul ανέφερε: "Η επιβολή του τέλους είναι πολύ σημαντική για τη χώρα μας. Τα διόδια των 14 ευρώ ήταν απλά πολύ υψηλά σε αυτό το οικονομικό κλίμα. Γι' αυτό το λόγο το σχέδιό μας μειώνει τα διόδια κατά τη διάρκεια της ημέρας στα 8,5 ευρώ για τα αυτοκίνητα. Αυτό το χαμηλότερο διόδιο θα εξοικονομήσει στους καθημερινούς μετακινούμενους σχεδόν 1.420 ευρώ ετησίως, και αυτά τα χρήματα κάνουν μεγάλη διαφορά για τις οικογένειές μας".

Πρόσθεσε επίσης ότι: "Με την έναρξη της εφαρμογής της τιμολόγησης της κυκλοφοριακής συμφόρησης και την πλήρη υποστήριξη του κεφαλαιουχικού σχεδίου της MTA, θα αποσυμφορήσουμε τους δρόμους μας, θα μειώσουμε τη ρύπανση και θα προσφέρουμε καλύτερη δημόσια συγκοινωνία για εκατομμύρια Νεοϋορκέζους".
Έσοδα 14,2 δις ευρώ

Το τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης θα συμβάλει στην είσπραξη 14,2 δισεκατομμυρίων ευρώ "σε βάθος χρόνου" και θα χρηματοδοτήσει βελτιώσεις και επεκτάσεις της Μητροπολιτικής Αρχής Μεταφορών, ενώ παράλληλα θα μειώσει την κυκλοφορία και θα βελτιώσει την ποιότητα του αέρα σε μια από τις μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης, θα υπάρξει μείωση κατά 5% των διανυόμενων οχηματοχιλιομέτρων και 10% λιγότερα οχήματα που θα εισέρχονται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή, μόλις το μέτρο τεθεί σε ισχύ.

topgeargreece.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου