Αυτή είναι σε λίγες γραμμές η νέα τακτική των πρατηρίων Shell που ανήκουν στον Όμιλο της Motor Oil και μπαίνουν στην αρένα της μικρής λιανικής ακόμα, των lockers, ακόμα και των γρήγορων γευμάτων θέλοντας να μετατρέψουν το γέμισμα ενός ντεπόζιτου σε κάτι περισσότερο.
Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε σε ενημερωτική εκδήλωση της Shell που πραγματοποιήθηκε χθες, με αφορμή την αναμόρφωση του προγράμματος πιστότητας Shell Go+ για τους πελάτες του δικτύου, με την προσθήκη νέων συνεργασιών, ο στόχος της εταιρείας είναι το 50% των εσόδων σε παγκόσμιο επίπεδο να προέρχονται από δραστηριότητες με σχετικές με τα καύσιμα.
Για τα υγρά καύσιμα αναφέρθηκε ότι παραμένουν ελκυστικά όσον αφορά την Ελλάδα, αλλά επιδιώκεται ο πελάτης να αποκτά όσο το δυνατόν περισσότερη αξία στο χρόνο που αφιερώνει σε ένα πρατήριο.
Οι νέες δραστηριότητες, για τις οποίες έχουμε ήδη δει τις πρώτες κινήσεις του Γιάννη Βαρδινογιάννη με την εξαγορά των Taresso Artisan Coffee Roasters και των Twenty Four Shoppen, είναι οι υποδομές καφέ και μίνι μάρκετ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Motor Oil είχε ήδη αποκτήσει το σήμα καφέ Costa Coffee, ενώ είχε προχωρήσει και σε συνεργασία με τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στα πρατήριά της Shell, η οποία ολοκληρώθηκε πριν από δύο έτη. Επίσης, στα πρατήρια της Shell λειτουργούν φαρμακεία και πλυντήρια, ενώ υπάρχει μέριμνα για την φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.
Η τακτική για τη μικρή λιανική την επόμενη πενταετία
Η είσοδος στη μικρή λιανική γίνεται μέσω 25 καταστημάτων τύπου μίνι μάρκετ, για τα οποία αναμένεται να φανεί εάν θα μετατραπούν σε Smart Shop, ενώ υπάρχουν και δύο μίνι μάρκετ στην Ηλιούπολη και τη Νέα Σμύρνη.
Η στροφή στα convenience stores (σ.σ. μίνι μάρκετ που σερβίρουν και καφέ) αποτελεί μια νέα στρατηγική της Motor Oil. Στην παρούσα φάση τουλάχιστον 130 πρατήρια Shell από τα συνολικά 791 διαθέτουν σημεία καφέ, ενώ τα 370 που είναι ιδιολειτουργούμενα διαθέτουν σημεία μικρής λιανικής και σε 220 υπάρχουν πλυντήρια.
Η πορεία αυτών των νέων κινήσεων θα εξεταστεί εντός της επόμενης διετίας, αλλά όπως ανέφεραν στελέχη της Shell υπάρχει επενδυτικό πλάνο πενταετίας, και τόνισαν ότι έμπνευση τους αποτέλεσε η Κροατία, στην οποία τα πρατήρια έχουν μετατραπεί σε χώρους συνάντησης και κάποια από αυτά διαθέτουν και χώρους εστίασης.
thetoc.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου