Ουρές σχηματίζουν στις εφορίες της Αθήνας της Θεσσαλονίκης αλλά και όλης της χώρας οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. που προσέρχονται για να πληρώσουν τα πράσινα τέλη κυκλοφορίας, αλλά και για να καταθέσουν πινακίδες παλαιών οχημάτων μεγάλου κυβισμού.
Εκατοντάδες είναι εκείνοι που δεν μπορούν -όπως λένε- να αντεπεξέλθουν στα νέα αυξημένα τέλη, ενώ οι ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων, κυρίως, αυτοκινήτων κάνουν λόγο για αδικίες του νέου συστήματος. Πολλοί υποστηρίζουν ότι καλούνται να πληρώσουν τέλη μεγαλύτερα από την αξία του Ι.Χ. τους.
Σημειώνεται ότι για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν πριν από την 1η Ιανουαρίου του 1996 τα τέλη αυξάνονται από 51,72% έως 109%, για τα αυτοκίνητα με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας μέχρι την τελευταία ημέρα του 2000 οι αυξήσεις στα τέλη είναι από 35% μέχρι 72% και για αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2004 οι αυξήσεις κυμαίνονται από 17% έως 37%.
Εκατοντάδες είναι εκείνοι που δεν μπορούν -όπως λένε- να αντεπεξέλθουν στα νέα αυξημένα τέλη, ενώ οι ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων, κυρίως, αυτοκινήτων κάνουν λόγο για αδικίες του νέου συστήματος. Πολλοί υποστηρίζουν ότι καλούνται να πληρώσουν τέλη μεγαλύτερα από την αξία του Ι.Χ. τους.
Σημειώνεται ότι για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν πριν από την 1η Ιανουαρίου του 1996 τα τέλη αυξάνονται από 51,72% έως 109%, για τα αυτοκίνητα με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας μέχρι την τελευταία ημέρα του 2000 οι αυξήσεις στα τέλη είναι από 35% μέχρι 72% και για αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2004 οι αυξήσεις κυμαίνονται από 17% έως 37%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου