Η οικονομική κρίση έφερε μείωση 14% στο λιανικό εμπόριο, με τη μεγαλύτερη πτώση
να καταγράφεται στα βενζινάδικα όπου η “βουτιά” ξεπέρασε το 43%.
Οι καταναλωτές “κόβουν” από παντού ακόμη και από το καθημερινό τραπέζι.
Τα νοικοκυριά το 2009 περιόρισαν κατά 3,6% τα έξοδα για είδη διατροφής και κατά 3,5% τα έξοδα για ρούχα και παπούτσια, όπως προκύπτει απ' την αντίστοιχη μείωση στο τζίρο των καταστημάτων.
Μικρή είναι η μείωση σε καταστήματα ποτών και τσιγάρων (2%) ενώ αντίθετα αυξήθηκε αρκετά (8,5%) ο τζίρος στα καταστήματα καλλυντικών.
Μεγάλη είναι η πτώση στα πολυκαταστήματα και τα βιβλιοπωλεία (15%), όπως και στα καταστήματα επίπλων και ηλεκτρικών ειδών.
να καταγράφεται στα βενζινάδικα όπου η “βουτιά” ξεπέρασε το 43%.
Οι καταναλωτές “κόβουν” από παντού ακόμη και από το καθημερινό τραπέζι.
Τα νοικοκυριά το 2009 περιόρισαν κατά 3,6% τα έξοδα για είδη διατροφής και κατά 3,5% τα έξοδα για ρούχα και παπούτσια, όπως προκύπτει απ' την αντίστοιχη μείωση στο τζίρο των καταστημάτων.
Μικρή είναι η μείωση σε καταστήματα ποτών και τσιγάρων (2%) ενώ αντίθετα αυξήθηκε αρκετά (8,5%) ο τζίρος στα καταστήματα καλλυντικών.
Μεγάλη είναι η πτώση στα πολυκαταστήματα και τα βιβλιοπωλεία (15%), όπως και στα καταστήματα επίπλων και ηλεκτρικών ειδών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου