Επίθεση κατά του Συνδέσμου Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών εξαπέλυσε η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών, με αφορμή την πρόταση του Συνδέσμου να λειτουργήσουν άμεσα ταμειακές μηχανές στα πρατήρια, «χωρίς να αποτελεί προϋπόθεση η ...εγκατάσταση συστημάτων ηλεκτρονικού ελέγχου εισροών-εκροών στις δεξαμενές».
Η ΟΒΕ δηλώνει σύμφωνη με την εγκατάσταση συστημάτων δορυφορικής παρακολούθησης (GPS) στα βυτιοφόρα.
«Αν
εφαρμοστεί ο κάθετος και ολοκληρωτικός έλεγχος παντού, ούτε μία σταγόνα
λαθραίου καυσίμου δεν θα μπορεί να διακινηθεί χωρίς να εντοπισθεί. Με
μια τέτοια εφαρμογή, τα έσοδα του κράτους θα είναι πολλαπλάσια κάθε
προσδοκίας», αναφέρει χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή της την Δευτέρα.
Τα αιτήματα των βενζινοπωλών για το φορολογικό περιλαμβάνουν:
1) Αμεση εφαρμογή του Ν.3784/2009 που αναφέρεται στην εγκατάσταση ενός αδιάβλητου, ηλεκτρονικά σφραγισμένου, ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου εισροών - εκροών όγκου καυσίμων σε όλα τα στάδια και που θα είναι πιστοποιημένο και αναγνωρισμένο στο σύνολό του και παράλληλα συνδεδεμένο με φορολογικό μηχανισμό (καταγραφικό) που θα εκδίδει αποδείξεις στα πρατήρια.
2) Εγκατάσταση ηλεκτρονικών συστημάτων εισροών - εκροών και συστημάτων δορυφορικής παρακολούθησης (GPS) όλων των βυτιοφόρων (ΔΧ και Εταιρειών) και των πλωτών δεξαμενών (σλεπιών) για το ναυτιλιακό πετρέλαιο, παράλληλα με την εφαρμογή του συστήματος «Ποσειδών».
3) Όλα τα συστήματα να είναι συμβατά και επαληθεύσιμα μεταξύ τους, ώστε πουθενά να μη παρουσιάζεται κενό παρακολούθησης και ελέγχου για κάθε επίδοξο παραβάτη και λαθέμπορα. Εκτός κι αν τέτοιοι υπάρχουν μόνο στα πρατήρια, κατά τον ΣΕΕΠΕ, όπως λέει η ΟΒΕ.
Η ΟΒΕ υποστηρίζει, τέλος, ότι ο ΣΕΕΠΕ «επείγεται» να μπουν ταμειακές σε 8.500 πρατήρια, «αποκομμένες από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών όγκου καυσίμων, σκοπίμως» και ότι «εναγωνίως προσπαθεί εμμέσως να αποτρέψει την Πολιτεία από την κάθετη εφαρμογή ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού ελέγχου στη διακίνηση και εμπορία των καυσίμων σε όλα τα στάδια.»
Τα αιτήματα των βενζινοπωλών για το φορολογικό περιλαμβάνουν:
1) Αμεση εφαρμογή του Ν.3784/2009 που αναφέρεται στην εγκατάσταση ενός αδιάβλητου, ηλεκτρονικά σφραγισμένου, ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου εισροών - εκροών όγκου καυσίμων σε όλα τα στάδια και που θα είναι πιστοποιημένο και αναγνωρισμένο στο σύνολό του και παράλληλα συνδεδεμένο με φορολογικό μηχανισμό (καταγραφικό) που θα εκδίδει αποδείξεις στα πρατήρια.
2) Εγκατάσταση ηλεκτρονικών συστημάτων εισροών - εκροών και συστημάτων δορυφορικής παρακολούθησης (GPS) όλων των βυτιοφόρων (ΔΧ και Εταιρειών) και των πλωτών δεξαμενών (σλεπιών) για το ναυτιλιακό πετρέλαιο, παράλληλα με την εφαρμογή του συστήματος «Ποσειδών».
3) Όλα τα συστήματα να είναι συμβατά και επαληθεύσιμα μεταξύ τους, ώστε πουθενά να μη παρουσιάζεται κενό παρακολούθησης και ελέγχου για κάθε επίδοξο παραβάτη και λαθέμπορα. Εκτός κι αν τέτοιοι υπάρχουν μόνο στα πρατήρια, κατά τον ΣΕΕΠΕ, όπως λέει η ΟΒΕ.
Η ΟΒΕ υποστηρίζει, τέλος, ότι ο ΣΕΕΠΕ «επείγεται» να μπουν ταμειακές σε 8.500 πρατήρια, «αποκομμένες από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου εισροών-εκροών όγκου καυσίμων, σκοπίμως» και ότι «εναγωνίως προσπαθεί εμμέσως να αποτρέψει την Πολιτεία από την κάθετη εφαρμογή ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού ελέγχου στη διακίνηση και εμπορία των καυσίμων σε όλα τα στάδια.»
Σύμφωνα, πάντως, με τον ΣΕΕΠΕ, οι
αιτιάσεις των βενζινοπωλών «είναι παραπλανητικές και αποσκοπούν στην
αναβολή και ενδεχομένως στη μη εφαρμογή της χρήσης ταμειακών μηχανών.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου