Στο ΚΑΤ νοσηλεύεται 15χρονη μαθήτρια γυμνασίου η οποία έπεσε τα ξημερώματα του Σαββάτου από μπαλκόνι τρίτου ορόφου ξενοδοχείου στην Ομόνοια.Το κορίτσι, ζει στην Ελασσόνα και βρέθηκε στην Αθήνα στο πλαίσιο τριήμερης σχολικής εκδρομής. Σύμφωνα με πληροφορίες, το ατύχημα συνέβη...
όταν το κορίτσι , προσπάθησε να μεταβεί από το μπαλκόνι του δωματίου του σε διπλανό μπαλκόνι. Η ανήλικη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου της παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Η κοπέλα φέρει ελαφρά τραύματα και σύντομα θα πάρει εξιτήριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου