Αποχώρησαν χθες από τον κόμβο του Βογατσικού στην Καστοριά οι αγρότες της περιοχής, οι οποίοι για τρεις εβδομάδες έκλειναν κατά διαστήματα τον κάθετο άξονα Σιάτιστας-Κρυσταλοπηγής, ενώ κλειστός ήταν μέχρι...
TA NAI KAI TA OXI!!!
Πριν από 31 δευτερόλεπτα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου