ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Νέες δουλειές για το αφεντικό της εταιρείας δολοφόνων...


Ο Χρίστος Παπαδόπουλος, ο εγκέφαλος της εταιρείας δολοφόνων, μιας από τις πιο σατανικές σπείρες που έδρασαν ποτέ στην Ελλάδα, δύο χρόνια μετά την αποφυλάκισή του μιλά για τα επαγγελματικά του σχέδια και τη νέα του ζωή έπειτα από 21 χρόνια φυλάκισης...


Πρόσφατα ο πρωταγωνιστής της εγκληματικής οργάνωσης που στα μέσα της δεκαετίας του ‘80 συγκλόνισε το πανελλήνιο, νοίκιασε γραφείο επί της οδού Σταδίου, προκειμένου να συνεχίσει τις δραστηριότητές του στη δικηγορία, αυτές που κάποτε αποτέλεσαν τη θύρα των αποτρόπαιων εγκλημάτων του...

Σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία των Αθηνών, στον 4ο όροφο κτιρίου επί της οδού Σταδίου 5, ο πρώην ισοβίτης, που αποφυλακίστηκε πριν από ενάμιση χρόνο, μίσθωσε γραφείο και μάλιστα ανάρτησε και επαγγελματικές πινακίδες, υπενθυμίζοντάς μας ότι είναι συνταξιούχος δικηγόρος.

«Το νέο μου γραφείο το άνοιξα στις 10 Ιανουαρίου» λέει στην «Espresso» ο Χρίστος Παπαδόπουλος και συνεχίζει: «Θα ασχολούμαι με φορολογικές, διοικητικές και τελωνειακές υποθέσεις. Μέχρι στιγμής δεν το έχω οργανώσει, χρειάζομαι λίγο χρόνο ακόμη για να διευθετήσω ορισμένα πράγματα. Πάντως, δεν το κάνω για να κάνω καριέρα, απλώς για να έχω κάποια απασχόληση, αλλά και για να βγάζω κάποια χρήματα. Γιατί η αλήθεια είναι ότι σήμερα επιβιώνω με τη βοήθεια φίλων, αντιμετωπίζω σοβαρά οικονομικά προβλήματα και η ζωή μου είναι πολύ δύσκολη» λέει και προσθέτει: «Θα εργάζομαι μόνος μου, δηλαδή χωρίς συνεργάτες».

Ερωτηθείς για τον εκμισθωτή του συγκεκριμένου διαμερίσματος, μας απαντά ότι πρόκειται για έναν φίλο του, τον οποίο γνώρισε όταν ήταν έγκλειστος στις φυλακές του Μαλανδρίνου, χωρίς όμως να επιθυμεί να μας αποκαλύψει την ταυτότητά του. «Εκείνος είναι ακόμη κρατούμενος και εγώ έκανα κανονικά τη μίσθωση του διαμερίσματός του, δηλαδή

όλες οι ενέργειες έγιναν νομότυπα».

Σήμερα ο Χρίστος Παπαδόπουλος ζει στο Ξυλόκαστρο, μαζί με την σύζυγό του Αναστασία. Είναι πατέρας τριών παιδιών, έχει δύο κόρες και έναν γιο. «Ο γιος μου σήμερα είναι 32 ετών και οι κόρες μου 34 και 28. Τα δύο μου παιδιά είναι πολιτικοί μηχανικοί και το άλλο χημικός. Μετά από όλα αυτά που έκανα, δεν επέλεξε κανένα από τα τρία το δικό μου επάγγελμα» λέει γελώντας, τονίζοντας ωστόσο ότι τα παιδιά του και η σύζυγός του δεν τον εγκατέλειψαν ποτέ. Αυτές τις ημέρες πρόκειται να μεταβεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τον Πλάτανο Ηπείρου, όπου, όπως λέει, κάθε 1η του μήνα δίνει το παρών στις αστυνομικές αρχές. Ερωτηθείς για το στάδιο της κοινωνικής του επανένταξης, καθώς και για τις αντιδράσεις των συμπατριωτών του όταν επισκέπτεται τον τόπο καταγωγής του, λέει: «Εχω πολλούς φίλους και στον Πλάτανο. Οι αντιδράσεις των συγχωριανών μου όταν αποφυλακίστηκα ήταν συγκινητικές και πραγματικά εξεπλάγην με τη συμπεριφορά τους. Με αγκάλιαζαν και δάκρυζαν. Αλλά και στο Ξυλόκαστρο, όσοι με αναγνωρίζουν, με αποδέχονται, ούτε φοβούνται, ούτε αντιδρούν». Οσον αφορά την καθημερινότητά του, λέει: «Ζω υπό φυσιολογικούς ρυθμούς. Πηγαίνω στο καφενείο, πίνω και τρώω με φίλους και όλα κυλάνε ήρεμα».


«Ημουν εγκέφαλος - ανεγκέφαλος με... αριστερή συνείδηση»

Σήμερα ο πάλαι ποτέ εγκέφαλος της εταιρείας δολοφόνων είναι 72 ετών. Κάνοντας τον απολογισμό των εγκληματικών του πράξεων λέει χαρακτηριστικά. «Ημουν εγκέφαλος-ανεγκέφαλος. Τότε είχαν πάρει τα μυαλά μας αέρα, αλλά με το πέρασμα του χρόνου κατάλαβα ότι δεν έπρεπε να τα κάνουμε όλα αυτά, φτάσαμε σε ακραίες καταστάσεις. Ομως, όσο και αν σας φαίνεται παράξενο, η δράση μας είχε ιδεολογικό υπόβαθρο. Από μικρό παιδί είχα αριστερή συνείδηση. Σε καμία διαθήκη δεν υπήρχαν
λιγότεροι από πενήντα κληρονόμοι, συνήθως ήταν από 70-100, ενώ στην υπόθεση του Τυπάλδου παρακαλώ, ήταν 156. Δηλαδή, εγώ δεν τα έκανα όλα αυτά για τον εαυτό μου, αλλά για να βγάλω τον φτωχό από την πείνα του. Τότε πίστευα ότι έχει μεγαλύτερη αξία να φάνε ψωμί 150 άνθρωποι, από τη ζωή ενός 85χρονου ή 90χρονου» λέει και προσθέτει: «Πήγαινα Γυμνάσιο όταν άρχισα να καλλιεργώ αυτή τη σκέψη. Δηλαδή, δεν μπορούσα να αντέξω τη χλιδή που έβλεπα γύρω μου τότε. Εξοργιζόμουν και άρχισα να προετοιμάζω τον τρόπο που θα αντιδρούσα. Στην ερώτηση τι επιθυμεί αυτή την περίοδο στη ζωή του, λέει χαρακτηριστικά: «Τώρα που βαδίζω προς Δυσμάς, τι να επιθυμήσω; Σε λίγα χρόνια, αν φτάσω στα 85, θα είμαι κι εγώ ραμολιμέντο».


ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΤΟΥΝΑΣ - ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΟΥ
Φωτ.: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΛΦΟΜΗΤΣΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου