ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Σήμερα γιορτάζει όλη η γη...


http://hideaway.pblogs.gr/files/64783-bald-eagle-pictures_110.jpgΜόλις άνοιξα σήμερα το πρωί, τα Αετίσια μάτια μου, βρήκα έξω από το καλύβι μου εκατοντάδες γλάστρες και λουλούδια, με ευχετήριες κάρτες. Σάστισα... Όλες έγραφαν για την ονομαστική μου εορτή. Πλάκα κάνουν, αναρωτήθηκα...
Βλέποντας στο Blοg  μου όμως, το εορτολόγιο, αντελήφθην πως τελικά είχαν δίκιο. Στέκομαι σε δύο στιχάκια  που μου έγραψαν φίλοι  αετόπουλα και τα μοιράζομαι μαζί σας:  

Θέλω να' σαι αετός, στα ψηλά να πας λημέρια,
το κρασί σου ήλιου φως και να κερνάς τα αστέρια...

''Μην τον λυπάσαι τον Αετό
όπού πετά και βρέχει.
Μον' να λυπάσαι το πουλί
όπού φτερά δεν έχει..."

Μετά, έβαλα τα καλά μου και πέταξα ψηλά.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου