ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Μεγάλη πτώση σημείωσε η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου




Σημαντική πτώση 34,4% κατέγραψαν οι πωλήσεις αυτοκινήτου το Φεβρουάριο απόρροια της κακής οικονομικής συγκυρίας που πλήττει και την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα κατά τον περασµένο Φεβρουάριο ταξινοµήθηκαν μόλις 13.727 καινούρια αυτοκίνητα, όταν κατά µέσο όρο τους αντίστοιχους μήνες της περιόδου ...2004-2007 ταξινοµούνταν 20.916 νέα οχήµατα.Πρόκειται δηλαδή, για κάµψη ταξινοµήσεων κατά 34,4% ή και ακόµα µεγαλύτερη (-41,0%), αν συγκριθεί ο φετινός Φεβρουάριος µε αυτόν του 2008 (23.292 ταξινοµήσεις). Επιπλέον, η επισκεψιµότητα στις εκθέσεις αυτοκινήτου επί του παρόντος είναι ακόµα πιο µειωµένη (-45 ως -50%), προµηνύοντας περαιτέρω κάµψη πωλήσεων /ταξινοµήσεων τους επόµενους µήνες.

Όπως τονίζει σε ανακοίνωση του ο Συνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) συνεχίζεται, δυστυχώς χωρίς καµία στήριξη από την Πολιτεία, η συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου και η συνακόλουθη µείωση των σχετιζόµενων δηµοσιονοµικών εσόδων.
Η ελεύθερη πτώση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου δεν απειλεί µόνο την επιχειρηµατικότητα και την απασχόληση στον ευρύτερο κλάδο του αυτοκινήτου, στον οποίο δραστηριοποιούνται περισσότερες από 30.000 επιχειρήσεις και απασχολούνται σχεδόν 90.000 εργαζόµενοι, αλλά επιπλέον ελαχιστοποιεί τα σχετικά δηµοσιονοµικά έσοδα, που κανονικά µόνον από τις πωλήσεις των αυτοκινήτων θα έπρεπε να υπερβαίνουν τα 1,5 δις ευρώ.

Στην ίδια κατεύθυνση, δηλαδή στη µείωση των δηµοσιονοµικών εσόδων και στην περαιτέρω συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου, λειτουργεί δυστυχώς και η πρόσφατη επιβολή φόρου πολυτελείας στα µεγαλύτερα αυτοκίνητα, ακόµη και σε αυτά των αναπήρων και των πολυτέκνων. Αυτή η εξοντωτική φορολογία προστέθηκε σε µια ήδη υπάρχουσα υψηλότατη φορολογία στα µεγάλα αυτοκίνητα, ενώ επίσης συµπεριέλαβε και πολλά αυτοκίνητα που σε καµία περίπτωση δεν θα µπορούσαν να χαρακτηριστούν ως πολυτελή.

Έναντι όλων αυτών πρέπει η αγορά αυτοκινήτου, δηλαδή οι προαναφερθείσες χιλιάδες ανά την επικράτεια επιχειρήσεις εµπορίας και συντήρησης οχηµάτων, να υπαχθούν άµεσα σε µέτρα ανάπτυξης, όπως ανάλογα έχει συµβεί σε όλες τις υπόλοιπες δοκιµαζόµενες οικονοµίες της ΕΕ (Ισπανία, Πορτογαλία και Ιρλανδία) και επίσης το συντοµότερο δυνατό να επανεξεταστούν τα εξαιρετικά σοβαρά ζητήµατα που προκλήθηκαν από τη νέα φορολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου