Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Τα ελαστικά των δοκιμών της F1 - Ο Hamashima μας αναλύει τα συμπεράσματα από τις δοκιμές


Η Bridgestone δοκίμασε και τις 4 διαθέσιμες γόμες που θα έχουν οι ομάδες στο Πρωτάθλημα στις τελικές δοκιμές, στην πίστα της Βαρκελώνης. Τα συμπεράσματα που βγήκαν μετά από τις 4 μέρες δοκιμών σε επί το πλείστον στεγνό οδόστρωμα αλλά και τα κρίσιμα ζητήματα στρατηγικής για...
τη χρονιά, μας τα αναλύει παρακάτω ο επικεφαλής της ιαπωνικής εταιρίας, Hirohide Hamashima.

«Η κύρια αλλαγή για φέτος είναι τα στενότερα ελαστικά, τα οποία λειτούργησαν καλά. Οι ομάδες έχουν κάνει πρόοδο, παρά τον περιορισμό των δοκιμών. Ο στόχος μας, να κάνουμε τα ελαστικά να έρχονται στη κατάλληλη θερμοκρασία ταχύτερα σε όλες τις διαθέσιμες γόμες για στεγνό οδόστρωμα επετεύχθη και τα ελαστικά λειτουργούν καλύτερα με τα νέα βαρύτερα μονοθέσια. Όλες οι διαθέσιμες γόμες μας δοκιμάστηκαν στη Βαρκελώνη. Λαμβάνοντας υπόψη τις θερμοκρασίες που επικρατούσαν στην περιοχή τη δεδομένη χρονική περίοδο, είδαμε τις επιδόσεις να επιβεβαιώνουν τις προβλέψεις μας. Η εβδομάδα αυτή ήταν μια καλή επιβεβαίωση για εμάς και της καλής δουλειάς που έχουμε κάνει στην Ιαπωνία. Η πολύ μαλακή γόμα είναι λίγο παραπάνω από ό,τι θα έπρεπε μαλακή για αυτήν την πίστα, αλλά τα αποτελέσματα που πήραμε από αυτή τη γόμα ήταν αρκετά καλά. Η μαλακή γόμα χρησιμοποιήθηκε το μεγαλύτερο διάστημα των δοκιμών, είδαμε μερικά μεγάλα stint με αυτά τα ελαστικά. Επίσης καλά αποτελέσματα έδωσαν και οι σκληρότερες γόμες, η μεσαία και η σκληρή. Λόγω της απαγόρευσης των ανεφοδιασμών οι ομάδες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικές στις στρατηγικές τους. Μπορεί να δούμε μεγαλύτερα stint από αυτά των δοκιμών, τα ελαστικά μας έχουν τροποποιηθεί αναλόγως για αυτόν το σκοπό. Φυσικά για εκείνους που θα βρίσκονται στη πρώτη 10άδα της εκκίνησης, θα είναι λίγο δυσκολότερη η επιλογή της κατάλληλης γόμας λόγω του ότι με τα ελαστικά των κατατακτηριων θα πρέπει να εκκινήσουν και τον αγώνα. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς θα λειτουργήσουν όλα αυτά στις πρώτες δοκιμές της χρονιάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου