Η ιδιωτικοποίηση και η αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΣΕ φαίνεται πως θα βρεθούν στο επίκεντρο της κυβέρνησης, καθώς μετά το Πάσχα θα συνεδριάσει η αρμόδια διυπουργική επιτροπή. Παράλληλα, το υπουργείο Μεταφορών έχει ήδη ανακοινώσει πως αναζητά στρατηγικό... επενδυτή για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες, το σενάριο που εξετάζεται είναι η παραχώρηση ποσοστού 49% και του μάνατζμεντ σε στρατηγικό επενδυτή, καθώς και αξιοποίηση των ακινήτων. Στο τελευταίο σκέλος ανήκει και η εκχώρηση των σιδηροδρομικών σταθμών σε ιδιώτες, με στόχο την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων.
Πάντως, η κυβέρνηση έχει ξεκαθαρίσει πως το δίκτυο του ΟΣΕ, ο οποίος εκτιμάται πως έχει ζημίες 1 δισεκατομμυρίου ετησίως, θα παραμείνει υπό τον έλεγχο του κράτους.
Οι αποκρατικοποιήσεις δεν θα σταματήσουν με τον ΟΣΕ, αφού στον προϋπολογισμό έχουν εγγραφεί έσοδα 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ από την διαδικασία αυτή. Σειρά φαίνεται πως θα πάρουν η ΔΕΠΑ, η ΕΥΑΘ, τα καζίνο σε Πάρνηθα, Ρόδο και Κέρκυρα, η ΛΑΡΚΟ, τα Λιμάνια και ακίνητα του Δημοσίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου