ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Εξετάζεται η σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με τις τιμές των καυσίμων








Σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με τις τιμές των καυσίμων εξετάζουν τα συναρμόδια υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος.Μιλώντας χθες σε δημοσιογράφους ο υπουργός Οικονομικών Γ.Παπακωνσταντίνου ρωτήθηκε για το θέμα και συγκεκριμένα για το πότε θα παρουσιασθεί ο μηχανισμός σύνδεσης των τελών... κυκλοφορίας με τις τιμές των καυσίμων. Όπως τόνισε δεν υπάρχουν αποφάσεις για το ζήτημα και τόσο ο ίδιος όσο και η υπουργός Περιβάλλοντος Τ.Μπιρμπίλη αναμένουν την εισήγηση της αρμόδιας τεχνικής επιτροπής.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα «Τα Νέα», το σενάριο μετακύλισης του κόστους των τελών κυκλοφορίας στον ειδικό φόρο κατανάλωσης των καυσίμων, είναι ένα από τα βασικά που εξετάζει η ειδική τεχνική επιτροπή, η τελική εισήγηση της οποίας θα είναι έτοιμη μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Η εντολή που εξ αρχής έχουν λάβει οι τεχνοκράτες από την κυβέρνηση, είναι να μεταφέρουν όσο μπορούν το κόστος από την κατοχή του αυτοκινήτου στη χρήση του, όπως συμβαίνει σε πλήθος ευρωπαϊκών χωρών. Δηλαδή, όταν διαθέτει κάποιος αυτοκίνητο, να πληρώνει κόστος χρήσης αναλόγως τού πόσο το κινεί. Αν ληφθούν υπόψη και οι δημοσιονομικές ανάγκες της χώρας, το σενάριο που μοιάζει επικρατέστερο είναι αυτό της ενσωμάτωσης των τελών κυκλοφορίας στις τιμές των καυσίμων.

Αν, πάντως, η κυβέρνηση μεταφέρει τα τέλη κυκλοφορίας στις τιμές των καυσίμων, θα επιτύχει το αντίθετο από το αποτέλεσμα που επιδιώκει -δηλαδή την αύξηση των εσόδων- καθώς οι επιπτώσεις στην κατανάλωση θα είναι καταστροφικές, επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς καυσίμων. Και υπενθυμίζουν ότι μετά τις απανωτές αυξήσεις του ΕΦΚ, η μέση πανελλαδική τιμή έχει φτάσει στα 1,48 ευρώ, με συνέπεια η κατανάλωση βενζίνης να έχει υποχωρήσει τουλάχιστον 20%, εξανεμίζοντας ώς έναν βαθμό τα όποια οφέλη προσδοκούσε η κυβέρνηση από αύξηση εσόδων.

«Αν τώρα η τιμή της βενζίνης φτάσει στα 1,80 ευρώ, η βουτιά της κατανάλωσης θα φτάσει στο 30% ή και περισσότερο, μειώνοντας ακόμη περισσότερα τα κρατικά έσοδα. Είναι λάθος πολιτική», προειδοποιούν τα ίδια στελέχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου