ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Αντιδρούν οι πρατηριούχοι σε νέα αύξηση της φορολογίας στα καύσιμα






Στις αρνητικές επιπτώσεις που θα έχει τυχόν υιοθέτηση της πρότασης για αντικατάσταση των τελών κυκλοφορίας με πρόσθετη αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στη βενζίνη, αναφέρθηκε σήμερα, Δευτέρα, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων - Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ). Η ΠΟΠΕΚ απέστειλε προς τους...αρμόδιους υπουργούς, Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου και Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Κατσέλη, καθώς και στον ΓΓ του υπουργείου Οικονομικών κ. Γεωργακόπουλο επιστολή στην οποία εκφράζει την αντίθεσή της στο ενδεχόμενο αντικατάστασης των τελών κυκλοφορίας με πρόσθετη αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης.

Η ΠΟΠΕΚ υπενθυμίζει ότι από την αρχή του χρόνου η συνολική φορολογική επιβάρυνση ανά λίτρο αμόλυβδης έχει αυξηθεί από 57,4 λεπτά σε 91,9 λεπτά το λίτρο (συνολικά 34,5 λεπτά) και έπεται συνέχεια με την επόμενη δόση της αύξησης του ΦΠΑ από 1ης Ιουλίου.

Η Ομοσπονδία αναφέρει επίσης ότι ο όγκος πωλήσεων στα πρατήρια καυσίμων μειώθηκε κατά 7,4% τον περασμένο Μάρτιο, ενώ δεν είχε επιβληθεί ακόμη η τελευταία δόση της αύξησης του ΕΦΚ, και ήδη σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η μείωση της κατανάλωσης κυμαίνεται πλέον στο 30-40%.

« Αυτό σημαίνει ότι δεν επιτυγχάνεται ούτε ο δημοσιονομικός στόχος της αύξησης των φόρων, αφού η μείωση της κατανάλωσης περιορίζει τα έσοδα που εισπράττει τελικά το Δημόσιο, παράλληλα όμως επιβαρύνει όλα τα μεταφορικά κόστη, όπως και το κόστος παραγωγής πολλών προϊόντων» αναφέρει η ΠΟΠΕΚ.

Τέλος υποστηρίζει ότι όσοι προτείνουν το μέτρο αυτό προσπαθούν να διορθώσουν μια αδικία (δηλαδή την υπέρμετρη αύξηση των τελών κυκλοφορίας που έγινε πέρυσι για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων) με μια ακόμα μεγαλύτερη. Δεδομένου ότι η αύξηση του φόρου στα καύσιμα επιβαρύνει εξίσου όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως εισοδήματος και μάλιστα η αναλογική επιβάρυνση είναι μεγαλύτερη για όσους έχουν χαμηλό εισόδημα.

Σημειώνεται πως εντός των επομένων ημερών αναμένεται εισήγηση από την αρμόδια επιτροπή που έχει συσταθεί μεταξύ των υπουργείων Οικονομικών και Περιβάλλοντος για το ενδεχόμενο ενσωμάτωσης των τελών κυκλοφορίας στις τιμές των καυσίμων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου