Στη Μαλαισία, στις αρχές του Απριλίου, είχε σημειώσει ο Sebastian Vettel την πρώτη (και τελευταία μέχρι σήμερα) φετινή του νίκη. Από τότε μεσολάβησαν πολλά, με σημαντικότερο...
γεγονός τη σύγκρουση με τον Mark Webber στην Τουρκία. Λίγες ημέρες πριν γιορτάσει τα 23α του γενέθλια, ο πιλότος της Red Bull έκανε στον εαυτό του το καλύτερο δώρο, κερδίζοντας τους 25 βαθμούς της νίκης στη Βαλένθια. Μαζί του στο βάθρο βρέθηκαν οι δύο πιλότοι της McLaren, Hamilton και Button. Ο πρώτος τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pit καθώς προσπέρασε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ ο δεύτερος – μαζί με αρκετούς ακόμη – θα μάθουν αργότερα αν θα τιμωρηθούν για παράβαση των κανονισμών του SC.
γεγονός τη σύγκρουση με τον Mark Webber στην Τουρκία. Λίγες ημέρες πριν γιορτάσει τα 23α του γενέθλια, ο πιλότος της Red Bull έκανε στον εαυτό του το καλύτερο δώρο, κερδίζοντας τους 25 βαθμούς της νίκης στη Βαλένθια. Μαζί του στο βάθρο βρέθηκαν οι δύο πιλότοι της McLaren, Hamilton και Button. Ο πρώτος τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pit καθώς προσπέρασε το αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ ο δεύτερος – μαζί με αρκετούς ακόμη – θα μάθουν αργότερα αν θα τιμωρηθούν για παράβαση των κανονισμών του SC.
Εκκίνηση
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Lewis Hamilton πέρασε τον Mark Webber, ενώ παραλίγο να βρεθεί στην κορυφή, όμως ο Vettel άντεξε. Τα μονοθέσια των δύο είχαν μία επαφή, χωρίς όμως συνέπειες. Ο Αυστραλός υποχώρησε στην 9η θέση, πίσω και από τις δύο Williams. Κερδισμένος της εκκίνησης ήταν και ο Schumacher, ανεβαίνοντας από τη 15η στην 11η θέση. Την ώρα που ο Vettel άρχισε να δημιουργεί μία διαφορά άνω των 2 δλ. από τον Hamilton, o Trulli μπαινόβγαινε στα pit λόγω προβλήματος στο μονοθέσιό του. Τα προβλήματα με τα φρένα της Mercedes του Schumi συνεχίστηκαν και στον αγώνα, με τους μηχανικούς να ενημερώνουν το Γερμανό να τα προφυλάξει, γιατί ανέβαζαν θερμοκρασία.
Pit και μετά SC
Ο Webber εισήλθε στα pit για τη μέση γόμα στον 8ο γύρο και επέστρεψε 18ος στην πίστα. Τον ακολούθησε στον επόμενο γύρο ο Rosberg, όμως η στρατηγική όλων άλλαξε στο 10ο γύρο, όταν η Red Bull του Webber συγκρούστηκε με τη Lotus του Kovalainen τη στιγμή που προσπαθούσε να τον προσπεράσει. Το ατύχημα του Αυστραλού ήταν τρομακτικό, θυμίζοντας αυτό του Kral στο GP2, το πρωί.
Αμέσως βγήκε στην πίστα το safety car και όλοι εισήλθαν στα pit για αλλαγή ελαστικών. Ο Alonso έπεσε στη 10η θέση και ο Massa στην 17η, με τον Ισπανό να ζητά από την ομάδα του να καταθέσει ένσταση επειδή ο Hamilton πέρασε αντικανονικά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Κάπου εκεί καταστράφηκε ο αγώνας για τον Schumacher, καθώς μετά το pit stop βγήκε 19ος στην πίστα. Κερδισμένος ήταν ο Kobayashi, επιλέγοντας να καθυστερήσει το pit stop του. Ο Ιάπωνας πέρασε τον αγώνα στην τρίτη θέση μέχρι να κάνει το δικό του pit stop.
Ο Schumi ξαναμπήκε στα pit στον 14 γύρο, αλλάζοντας τη στρατηγική του.Το SC έφυγε στο τέλος του 14ου γύρου, με τον Hamilton να επιχειρεί χωρίς επιτυχία να περάσει τον Vettel. Τέταρτος ήταν ο Button, έχοντας πίσω του τους Barrichelo, Kubica. Αφού άντεξε την επίθεση του Hamilton, o Vettel άρχισε να χτίζει και πάλι διαφορά, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο.
Ο Alonso ανέφερε πρόβλημα υπερστροφής στο μονοθέσιό του. Πέρασε μεν τον Hulkenberg αλλά στη συνέχεια κόλλησε πίσω από τον Sutil. Ο Kobayashi παρέμενε τρίτος, δημιουργώντας ουρά πίσω του, με αποτέλεσμα οι Vettel, Hamilton να έχουν απομακρυνθεί από τους υπόλοιπους.
Ο Hamilton τιμωρήθηκε τελικά με ποινή διέλευσης, επειδή προσπέρασε το SC. Η McLaren του είπε να πιέσει όσο μπορεί μέχρι να μπει στα pit ώστε να αυξήσει τη διαφορά από τον Kobayashi. Το κατόρθωσε, μπήκε στον 27ο γύρο και βγήκε πάλι δεύτερος, μπροστά από τον Ιάπωνα πιλότο της Sauber. Εκνευρισμένος ο Alonso ρώτησε την ομάδα του σε ποια θέση επέστρεψε ο Hamilton. Από τη Ferrari του είπαν ότι είναι άδικο αυτό που συνέβη αλλά του ζήτησαν να επικεντρωθεί στον αγώνα του.
Ο Hamilton μείωνε σταθερά την απόσταση από τον Vettel, πλησιάζοντας στα 11 δλ. στον 36 γύρο. Τρίτο pit stop για τον Schumacher στον 37ο γύρο. Ο Γερμανός αναλώθηκε σε δοκιμές ενόψει της συνέχειας της σεζόν, σημειώνοντας τον ταχύτερο γύρο. Στον 38ο γύρο είχαν επαφή οι Senna-Glock, αρχικά ο Γερμανός και στη συνέχεια ο Βραζιλιάνος μπήκαν στα pit για αλλαγή πτέρυγας.
Ο Alonso προσπαθούσε να περάσει τον Buemi, που ήταν 8ος, αλλά δεν είχε το χώρο να το κάνει. Για αρκετούς ακόμη πιλότους οι αγωνοδίκες θα αποφασίσουν μετά τον τερματισμό αν παραβίασαν τον κανονισμό για το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ανάμεσά τους είναι και οι Button, Barrichello, Kubica.
Με 10 γύρους μέχρι την καρό σημαία, η διαφορά έπεσε για πρώτη φορά μετά την ποινή του Hamilton κάτω από τα 8 δλ., αλλά ο Vettel έδειχνε να ελέγχει τον αγώνα. Η εγκατέλειψη στον 51ο γύρο του Hulkenberg, αύξησε και άλλο τις ελπίδες του Kobayashi να βρεθεί μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Ο Ιάπωνας κατάφερε να αντέξει με τα σκληρά ελαστικά σχεδόν όλο τον αγώνα, καθώς μπήκε στα pit για την υποχρεωτική αλλαγή 4 γύρους πριν το φινάλε. Όταν βγήκε και πάλι στην πίστα, ήταν 9ος, πίσω από τον Alonso και εμπρός από τον teammate του, Pedro de la Rosa. Έτσι, για πρώτη φορά φέτος στους βαθμούς βρέθηκαν και οι δύο Sauber.
Ο Button πίεζε στους τελευταίους γύρους προκειμένου να αυξήσει τη διαφορά του από τον Alonso, ώστε σε περίπτωση τιμωρίας του να έχει ελπίδες να παραμείνει εμπρός από τον Ισπανό. Ο Kobayashi εκμεταλλεύτηκε τα φρέσκα του ελαστικά και πέρασε τον πιλότο της Ferrari στον προτελευταίο γύρο και τον Buemi στον τελευταίο, τερματίζοντας στην 7η θέση.
Στη βαθμολογία ο Hamilton είναι πρώτος με 127 βαθμούς, έναντι 121 του Button, 115 του Vettel και 103 του Webber. Η McLaren έχει 248 βαθμούς, 30 περισσότερους από τη Red Bull. Επόμενος αγώνας στο Silverstone στις 11 Ιουλίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου