ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

Σε απεργία διαρκείας από αύριο φορτηγά και βυτιοφόρα - Οι οδηγοί αντιδρούν στο «άνοιγμα» του επαγγέλματός τους

 




Απεργία διαρκείας από αύριο τα μεσάνυχτα εξήγγειλαν οι οδηγοί φορτηγών και βυτιοφόρων, αντιδρώντας στο «άνοιγμα» του κλειστού επαγγέλματος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών και στη δημιουργία εταιρειών οδικού μεταφορέα. Αν και η απεργία είχε αρχικά προγραμματιστεί για τη Δευτέρα, οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν,.. τελικά, να την ξεκινήσουν από τα μεσάνυχτα αύριο.

Σε ανακοίνωσή τους, οι Ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης κατηγορούν το υπουργείο Μεταφορών για αιφνιδιασμό και επικεντρώνουν τις επικρίσεις τους στο θέμα της αξίας της άδειας, υποστηρίζοντας ότι «το κράτος τους πούλησε τις άδειες σε τριπλάσια αξία από τη σημερινή».

Το σχετικό νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών συζητήθηκε και εγκρίθηκε χθες από το Υπουργικό Συμβούλιο. Με το νομοσχέδιο «ανοίγει» το κλειστό επάγγελμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών για πρώτη φορά μετά από 40 χρόνια και προωθείται η ίδρυση εταιρειών οδικού μεταφορέα.

Οι άδειες ήταν «κλειστές» από το 1971 και αφορούν σε περίπου 30.000 φορτηγά. Οι εταιρείες οδικού μεταφορέα θα έχουν τη μορφή ανώνυμης εταιρείας (Α.Ε.), ή εταιρείας περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και, μεταξύ των κριτηρίων λειτουργίας τους, θα είναι οι οικονομικές τους δυνατότητες, η επαγγελματική τους επάρκεια και η φήμη τους.
Για τις παλιές άδειες θεσπίστηκε τριετία προσαρμογής έως το 2013.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου