Έπειτα από ενδελεχή έρευνα τόσο των στοιχείων του ελικοπτέρου όσο και των όσων διαμείφθηκαν μεταξύ πιλότου και πύργου ελέγχου, η εικόνα φαίνεται να ξεκαθαρίζει και δυστυχώς για μια ακόμη φορά οι εμπειρογνώμονες οδηγούνται στο συμπέρασμα ότι το μοιραίο συμβάν οφείλεται σε λάθος... χειρισμού. Σύμφωνα με πληροφορίες του enet.gr, το ελικόπτερο μόλις είχε ολοκληρώσει τη συντήρησή του και είχε βγει για δοκιμαστική πτήση.
Όλα έβαιναν καλώς και κατά την επιστροφή του στη βάση ο κυβερνήτης ζήτησε να κάνει εκπαιδευτική αναγκαστική προσγείωση. Αυτό στη γλώσσα των χειριστών ονομάζεται auto rotation.Πρόκειται για μια απλή διαδικασία η οποία δεν ελοχεύει κινδύνους εφόσον όμως ακολουθηθεί κατά γράμμα. Το ελικόπτερο το φέρνει ο χειριστής πάνω από το σημείο προσγείωσης μειώνει την ταχύτητά του και το κατεβάζει υπό συνθήκες αναγκαστικής προσγείωσης.
Αυτό που φαίνεται ότι συνέβη είναι ότι η ταχύτητα του ελικοπτέρου μειώθηκε περισσότερο από ότι έπρεπε, έπεσε σε απώλεια στηρίξεως και κάρφωσε στο έδαφος πριν προλάβουν οι χειριστές να ανακτήσουν τον έλεγχο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου