ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Μείωση των αριστούχων δείχνουν τα στατιστικά των βαθμολογιών των Πανελληνίων, και πώς θα μετατρέψετε τους βαθμούς σας σε μόρια....

 
Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των υποψηφίων για τις σχολές και τα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ...που συμμετείχαν στις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις.Όπως ανακοινώθηκε από το γραφείο του υφυπουργού Παιδείας, Γ.Πανάρετου, τα στοιχεία είναι διαθέσιμα και στην ιστοσελίδα http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=1902

Από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας και τονίζει σε σχετική ανακοίνωσή του, προκύπτει ότι:
Η κλιμάκωση της βαθμολογίας δεν παρουσιάζει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το 2009. Μικρή μείωση εμφανίζεται στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (15,51% έναντι 16,69% για το έτος 2009).Αντίστοιχα, παρατηρείται μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (19% έναντι 18,33% για το έτος 2009).

Τέλος, μικρή αύξηση παρατηρείται στο ποσοστό των γραπτών που πήραν βαθμολογίες μεταξύ 0-5. (16,48% έναντι 15,7% το 2009).
Στις εξετάσεις προσήλθε το 98,4% του συνόλου των υποψηφίων (90.593 από 92.081 υποψηφίους). Το 2009 είχε προσέλθει το 98,01% (85.354 από 87.091).
Υπήρξαν 210.114 γραπτά (37,09%) που βαθμολογήθηκαν κάτω από 10. Τα αντίστοιχα στοιχεία για το 2009 ήταν 192.367 γραπτά (35,97%).

Εξάλλου, για τη διευκόλυνση των ενδιαφερομένων που δεν θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τις βαθμολογίες τους στα σχολεία τους όπου θα αναρτηθούν την Τρίτη, οι βαθμολογίες θα αναρτηθούν και στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας αύριο το απόγευμα.

Πώς θα μετατρέψετε τους βαθμούς σας σε μόρια
Η ανακοίνωση των βαθμολογιών των υποψηφίων συνδέεται με τη διαδικασία υπολογισμού του βαθμού πρόσβασης και των μορίων που είναι ένας γρίφος για πολλούς υποψήφιους και τις οικογένειές τους. Παρουσιάζουμε παρακάτω όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για να μετατρέψουν τους βαθμούς τους, προφορικούς και γραπτούς, σε μόρια.

ΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ;     ΕΡΕΥΝΑ του Χρήστου Κάτσικα
Η ανακοίνωση των βαθμολογιών των υποψηφίων συνδέεται με τη διαδικασία υπολογισμού του βαθμού πρόσβασης και των μορίων που είναι ένας γρίφος για πολλούς υποψήφιους και τις οικογένειές τους. Παρουσιάζουμε παρακάτω όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για να μετατρέψουν  τους βαθμούς τους, προφορικούς και γραπτούς, σε μόρια.
ΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ
Η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξαρτάται από το Βαθμό Πρόσβασης των έξι μαθημάτων (ή των επτά για όσους έχουν επιλέξει το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας) της Γ΄ τάξης που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο. Ο Βαθμός Πρόσβασης κάθε μαθήματος για τους μαθητές της Γ΄ τάξης προκύπτει ως εξής:
Βαθμός Πρόσβασης= (Γραπτός βαθμός) Χ 0,7 + (προφορικός βαθμός) Χ 0,3
Ο Γενικός Βαθμός Πρόσβασης διαμορφώνεται κατά 100% από το Βαθμό Πρόσβασης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων της Γ΄ Τάξης.
Ο συνολικός αυτός αριθμός των μορίων προκύπτει:
 Α) Από τον Γενικό Βαθμό Πρόσβασης (Γ.Β.Π.) των μαθημάτων που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο πολλαπλασιαζόμενο με συντελεστή 8, και
 Β) Από το βαθμό του 1ου μαθήματος αυξημένης βαρύτητας επί 1,3 και του δεύτερου επί 0,7.
 Αν τα μαθήματα αυτά αντικατασταθούν από μαθήματα Γενικής Παιδείας, τότε το πρώτο πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,9 και το δεύτερο με 0,4.
Ο συνολικός αριθμός των μορίων πολλαπλασιάζεται επί 100.
            Για τα τμήματα και τις σχολές που απαιτείται ειδικό μάθημα, το σύνολο μορίων δίδεται από τη σχέση:
 [(Γεν. Βαθμός Πρόσβασης Χ 8) + (βαθμός πρόσβασης α΄ μαθήματος αυξημένης βαρύτητας Χ 1,3) + (βαθμός πρόσβασης β΄ μαθήματος αυξημένης βαρύτητας Χ 0,7) + (βαθμός ειδικού μαθήματος Χ 1 ή 2 κατά περίπτωση)] Χ 100.
Για την καλύτερη κατανόηση παραθέτουμε το εξής υποθετικό παράδειγμα:
Υποθέτουμε ότι υποψήφιος από θεωρητική κατεύθυνση επιλέγει το 1ο και το 4ο επιστημονικό πεδίο, έχει δε Γενικό Βαθμό Πρόσβασης 17,63 και βαθμό πρόσβασης 18,1 στα Αρχαία Κατεύθυνσης, 19,3 στην Ιστορία Κατεύθυνσης, 16,8 στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας, 15,9 στη Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας και στα Αγγλικά 12,4. 0 υποψήφιος αυτός θα έχει:
- Στο ΠΡΩΤΟ επιστημονικό πεδίο:
για όσες σχολές δεν απαιτείται ειδικό μάθημα, σύνολο μορίων =15
(17,63X8) + (18,1X1,3) + (19,3X0,7) = 178,08X100=17808 για το τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας, σύνολο μορίων =
(17,63X8) + (18,1 Χ 1,3) + (19,3X0,7) + (12,4X2) =202,88X100=20288
για τα τμήματα Μ.Μ.Ε., σύνολο μορίων = (17,63X8) + (18,1 Χ 1,3) + (19,3X0,7) + (12,4X1) = 190,48X100 = 19048
- Στο ΤΕΤΑΡΤΟ επιστημονικό πεδίο:
για όσες σχολές δεν απαιτείται ειδικό μάθημα, σύνολο μορίων = (17,63X8) + (16,8X0,9) + (15,9X0,4) = 162,52X100=16252
ΓΡΑΠΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
Ο γραπτός βαθμός στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα είναι αυτός που «κανονίζει» τελικά και εκ των υστέρων την κίνηση της βαθμολογίας σε κάθε μάθημα καθώς έχει τη δυνατότητα να ανατρέπει όλα τα προηγούμενα δεδομένα.
Ο προφορικός βαθμός προσαρμόζεται κατά τρόπο που να διαφέρει του γραπτού μόνο κατά δύο (2) μονάδες. Αν ο προφορικός βαθμός του μαθήματος είναι μεγαλύτερος του γραπτού περισσότερο από δύο μονάδες, τότε ο προφορικός βαθμός μειώνεται  τόσο, ώστε να είναι μεγαλύτερος του γραπτού κατά δύο μονάδες. Αν ο προφορικός βαθμός του μαθήματος είναι μικρότερος του γραπτού περισσότερο από δύο μονάδες, τότε ο προφορικός βαθμός αυξάνεται  τόσο, ώστε να είναι μικρότερος  του γραπτού μόνο κατά δύο μονάδες.
ΓΡΑΠΤΟΣ ΒΑΘΜΟΣ : Ο ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ !
Περίπτωση 1: Πώς το 19 γίνεται 10,6 !
Ας πάρουμε την περίπτωση ενός μαθητή με 19 προφορικό βαθμό (μέσο όρο των 2 τετραμήνων) σε κάποιο μάθημα που γράφει στο ίδιο μάθημα 10. Επειδή ο προφορικός βαθμός είναι μεγαλύτερος από τον γραπτό περισσότερο από δύο (2) μονάδες, ο προφορικός βαθμός ελαττώνεται έτσι ώστε να είναι μεγαλύτερος από τον γραπτό κατά δύο (2) μονάδες, διορθώνεται, δηλαδή, στο 12. Ο τελικός βαθμός γίνεται 10,6
ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ
ΤΕΤΡΑΜΗΝΩΝ
ΓΡΑΠΤΟΣ
ΜΑΙΟΥ / ΙΟΥΝΙΟΥ
ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟΣ
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΒΑΘΜΟΥ
Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ :  19
Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ : 19
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΕΤΡΑΜΗΝΩΝ : 19
10 12 ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ :12 X 0,3
+
ΓΡΑΠΤΑ :10 X 0,7
=  10,6
Η αντίστροφη περίπτωση: Πώς το 12 γίνεται 17,4 !
Ας πάρουμε την περίπτωση ενός μαθητή ο οποίος έχει προφορικό βαθμό (μέσο όρο των 2 τετραμήνων) 12 αλλά γράφει 18. Στην περίπτωση αυτή που ο προφορικός βαθμός είναι μι­κρότερος από τον γραπτό περισσότερο από δύο (2) μονάδες, ο προφορικός βαθμός αυξάνεται έτσι ώστε να είναι μικρότερος από τον γραπτό κατά δύο (2) μονάδες, δηλαδή διορθώνεται στο 16. Στην περίπτωση αυτή ο τελικός βαθμός γίνεται  17,4
ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ
ΤΕΤΡΑΜΗΝΩΝ
ΓΡΑΠΤΟΣ
ΜΑΙΟΥ / ΙΟΥΝΙΟΥ
ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟΣ
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΒΑΘΜΟΥ
Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ :  12
Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ : 12
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΕΤΡΑΜΗΝΩΝ : 12
18 16 ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ :16 X 0,3
+
ΓΡΑΠΤΑ :18 X 0,7
= 17,4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου