Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Άνοδο των βάσεων στα τμήματα «μεσαίας» βαθμολογίας δείχνουν τα στοιχεία των Πανελληνίων εξετάσεων - Σε υψηλά επίπεδα οι περιζήτητες σχολές

Πολύ μεγάλος είναι ο αριθμός των υποψηφίων που δεν έπιασαν τη «βάση» 




Μικρή άνοδο στα τμήματα «μεσαίας» βαθμολογίας, δείχνουν τα στοιχεία από τις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις. Επιπλέον, ο μεγάλος αριθμός αριστούχων δεν θα επιτρέψει σημαντική υποχώρηση των βάσεων στις περιζήτητες σχολές, ενώ καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των βάσεων θα παίξει και ο μεγάλος αριθμός υποψηφίων με... βαθμολογίες κάτω από τη βάση.

Σύμφωνα με τα Νέα, φέτος καταγράφηκε ο δεύτερος μεγαλύτερος αριθμός αριστούχων (10.571) την τελευταία δεκαετία.
Έκπληξη αποτελεί, όμως, ο αυξημένος -σε σχέση με πέρυσι- αριθμός υποψηφίων που συγκέντρωσαν από 15.000 ώς 18.000 μόρια, γεγονός που οδηγεί σε άνοδο των βάσεων εισαγωγής στα τμήματα «μεσαίας» βαθμολογίας.

Πολύ μεγάλος (30.800 σε σύνολο 89.807 εξετασθέντων), ωστόσο, είναι και ο αριθμός των υποψηφίων που δεν έπιασαν τη «βάση», δηλαδή η βαθμολογία τους δεν φτάνει τα 10.000 μόρια.

Τα παραπάνω στοιχεία οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο ανταγωνισμός των υποψηφίων για μία θέση στις περιζήτητες σχολές θα είναι σκληρός, ενώ οι βάσεις σε αυτές τις σχολές θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα.

Επίσης, προκύπτει πως δεν θα υπάρχει ενιαία κατεύθυνση των βάσεων εισαγωγής ανάμεσα στα Επιστημονικά Πεδία, ούτε ανάμεσα στις σχολές των ίδιων Επιστημονικών Πεδίων.

Τέλος, εκτιμάται πως η βάση της πρώτης σχολής θα έχει διαφορά 14.000 μορίων από τη βάση της τελευταίας σχολής.
in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου