ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

Εκτός μεγάλων έργων οι… μιζαδόροι .









Βαριές ποινές και κυρώσεις σε όσους αποδειχθεί ότι χρησιμοποίησαν την πρακτική της μίζας για να πάρουν ένα δημόσιο έργο αποφάσισε να προωθήσει η Επιτροπή Μεγάλων Έργων υπό τον υπουργό Υποδομών, Δημήτρη Ρέππα.Η Επιτροπή αποφάσισε να εισηγηθεί στο Υπουργικό Συμβούλιο ολοκληρωμένη μελέτη για τα έργα του Δημοσίου, στα ...οποία εμπλέκεται ως ανάδοχος η εταιρία Siemens, ώστε να υπάρξει πλέγμα ποινών για τη γερμανική εταιρία, της οποίας οι δραστηριότητες απασχολούν την κοινή γνώμη τα τελευταία χρόνια.
Ο κ. Ρέππας διευκρίνισε ότι θα υπάρξει ταξινόμηση όλων των υποθέσεων βάσει κριτηρίων, ώστε στη συνέχεια να ληφθούν αποφάσεις.
«Θα κινηθούμε στο πλαίσιο μιας δικαιοκρατούμενης Πολιτείας αφενός. Αφετέρου η δράση, η λειτουργία μιας τέτοιας επιχείρησης, η οποία αναμφίβολα έχει προκαλέσει βλάβη στο δημόσιο συμφέρον και την εικόνα της χώρας, δεν μπορεί παρά να αντιμετωπιστεί με το ανάλογο τίμημα το οποίο η εταιρεία αυτή πρέπει να έχει. Νομίζω η συζήτηση αυτή είναι μια συζήτηση νομική και πολιτική.»
Ο υπουργός ανέφερε ότι στο νέο θεσμικό πλαίσιο για τα έργα που καταρτίζει το υπουργείο θα προβλέπονται ποινές και κυρώσεις, αν αποδειχθεί εκ των υστέρων ότι ένας ανάδοχος χρησιμοποίησε άνομα μέσα για να κερδίσει ένα έργο.
Η Επιτροπή Μεγάλων Έργων συζήτησε επίσης στη σημερινή συνεδρίαση το θέμα των σκουπιδιών και, όπως είπε ο κ. Ρέππας, περιμένει τις πρωτοβουλίες του Ενιαίου Συνδέσμου Δήμων και Κοινοτήτων και ανάλογα θα πάρει τις αποφάσεις της.
Επίσης αποφασίστηκε να προχωρήσει η καθιέρωση των ηλεκτρονικών διοδίων, ούτως ώστε μέσα σε 2,5 χρόνια τα 2/3 των δρόμων της χώρας να έχουν ηλεκτρονικά διόδια.
Τέλος, αποφασίστηκε να προχωρήσει η κατάρτιση μητρώων για τους δρόμους, τις γέφυρες, τις σήραγγες και τις περιοχές με κατολισθήσεις, ώστε να διευκολύνονται οι υπηρεσίες αλλά και οι πολίτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου