ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Υπουργείο Οικονομίας :Τέλος στις προσφορές παγίδες στα ράφια των σούπερ μάρκετ

 








Με αγορανομική διάταξη το υπουργείο Οικονομίας προσπαθεί να φέρει "καθαρές" τιμές στα προϊόντα. Πρόκειται κυρίως για τις γνωστές προσφορές στα 2 το ένα δώρο, χωρίς όμως ο καταναλωτής να γνωρίζει πολλές φορές ποιά είναι η τιμή του προϊοντος όταν πωλείται μόνο του γιατί με έντεχνο τρόπο έχει εξαφανιστεί... από το ράφι. Ετσι, απαγορεύεται να μπαίνουν σε πρόγραμμα προσφορών προϊόντα που η τιμή τους είχε αυξηθεί κατά το προηγούμενο τρίμηνο πριν από την προσφορά.

Περιορίζονται τα χρονικά διαστήματα που διαρκεί η προσφορά ενός προϊόντος σε τρεις μήνες (όχι συνεχόμενους) κάθε χρόνο, ενώ σε περίπτωση αδιάθετων αποθεμάτων δίδεται παράταση 14 ημερών.

Δεν επιτρέπεται προωθητική ενέργεια να γίνεται πριν από την πάροδο ενός μήνα από την προηγούμενη προωθητική ενέργεια, ενώ απαγορεύεται η τιμή πώλησης ανά μονάδα μέτρησης, σε προσφορά, να είναι ίση ή μεγαλύτερη από την τιμή πώλησης του προϊόντος χωρίς προωθητική ενέργεια.

Επίσης, από εδώ και πέρα σε όλα τα προϊόντα που θα βρίσκονται σε προσφορά θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται η βασική τιμή.

Στην περίπτωση που οι «προωθητικές ενέργειες» αφορούν επώνυμη και κλειστή συσκευασία (τρόφιμα, ποτά, εδώδιμα, ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα), θα πρέπει:

1) Το όφελος του καταναλωτή να είναι εμφανές και να προκύπτει άμεσα.

2) Στην πινακίδα πώλησης να αναγράφονται υποχρεωτικά η βασική τιμή της μονάδας μέτρησης και της μονάδας συσκευασίας των προϊόντων προ και μετά την προωθητική ενέργεια. Σε περίπτωση που δεν προκύπτει διαφορά τιμής (π.χ. ανόμοιο δώρο), το όφελος για τον καταναλωτή πρέπει να αναφέρεται ρητά.

3) Οταν πρόκειται για επώνυμες και κλειστές συσκευασίες προϊόντων, που διατίθενται μέσω προωθητικών ενεργειών, απαγορεύεται ρητά η καταστροφή της συσκευασίας και η πώληση του κάθε προϊόντος χωριστά.

4) Σε περίπτωση που δεν προκύπτει διαφορά τιμής, όταν δηλαδή η προσφορά είναι ανόμοιο δώρο, τότε θα πρέπει και πάλι να αναφέρεται ρητά το όφελος για τον καταναλωτή, δηλαδή η τιμή του ανόμοιου προϊόντος.

5) Σε περίπτωση που το ανόμοιο προϊόν- δώρο, δεν πωλείται μεμονωμένα, τότε η αξία του θα προκύπτει από τα τιμολόγια αγοράς του προϊόντος- δώρου της προωθητικής ενέργειας προσαυξημένης κατά ποσοστό 30% που αντιστοιχεί στο μέσο περιθώριο κέρδους λιανικής.

6) Επίσης, σε περίπτωση που το ανόμοιο δώρο διατίθεται προς πώληση και μεμονωμένα, τότε το δώρο δεν θα πρέπει να είναι κατώτερης ποιότητας και η αξία του δεν θα μπορεί να υπερβαίνει την τιμή πώλησης του προωθούμενου προϊόντος.

7) Τέλος, ειδικά σε ό,τι αφορά τα συσκευασμένα απορρυπαντικά σε σκόνη ή σε υγρό για πλυντήρια ρούχων, θα πρέπει στην πινακίδα εκτός από την τιμή πώλησης ανά συσκευασία, τα καταστήματα σούπερ μάρκετ να αναγράφουν επιπλέον τον συνολικό αριθμό πλύσεων ή τον συνολικό αριθμό των μοναδιαίων δόσεων, καθώς και την αξία κάθε πλύσης ή μοναδιαίας δόσης κατά περίπτωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου