Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

F1: GP Γερμανίας: Το ξύπνημα της Ferrari - Ο Fernando Alonso πήρε τη νίκη με τη Scuderia να κάνει ένα 1-2 που θα συζητηθεί πολύ

 
Η επιστροφή της Ferrari στις νίκες πραγματοποιήθηκε στο Grand Prix Γερμανίας, με τον Fernando Alonso να παίρνει μια μεγάλη νίκη και τον Felipe Massa...
να παίρνει τη 2η θέση, ολοκληρώνοντας το 1-2. Ή νίκη αυτή του Alonso ωστόσο θα συζητηθεί αρκετά καθώς ο Massa που προηγούταν στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα έκανε στην άκρη για να περάσει ο ταχύτερος Alonso ύστερα από προτροπή της ομάδας. Ο κάτοχος της pole position, Sebastian Vettel συμπλήρωσε το βάθρο του αγώνα και ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Jenson Button, Mark Webber, Robert Kubica, Nico Rosberg, Michael Schumacher και Vitaly Petrov.

Εκκίνηση
Τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid για μια από τις πιο κρίσιμες εκκινήσεις της χρονιάς, με τον καιρό να είναι αρκετά καλός και τη θερμοκρασία στους 22 βαθμούς στον αέρα. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι Ferrari έκαναν πολύ καλή εκκίνηση και κατάφεραν και οι δύο να περάσουν τον Sebastian Vettel. Ο Massa από την 3η θέση έφυγε καλύτερα και έστριψε πρώτος, έχοντας πίσω του τον Fernando Alonso. Πιο πίσω ο Lewis Hamilton έκανε επίσης πολύ καλή εκκίνηση και πέρασε τον Button ενώ αργότερα στον πρώτο γύρο πέρασε και τον Mark Webber, για να ανέβει στην 4η θέση. Καλή εκκίνηση έκανε και ο Michael Schumacher που έφτασε μέχρι την 8η θέση.

Στις πιο πίσω θέσεις πάντως δεν έλειψαν οι επαφές. Σε ένα συμβάν που ενεπλάκησαν οι Sutil, Liuzzi, Buemi και Alguersuari, ο Buemi βρέθηκε χωρίς πίσω πτέρυγα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Οι άλλοι τρεις μπήκαν στα pit στο τέλος του πρώτου γύρου. Οι οδηγοί της Force India μάλιστα ξαναμπήκαν για δεύτερη φορά λίγο αργότερα για να ξαναλλάξουν ελαστικά. Λίγο αργότερα εγκατέλειψε και ο Jarno Trulli, μάλλον από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Pit stop

Οι δύο Ferrari βρίσκονταν άνετα στην κορυφή και ο Vettel ακολουθούσε, ενώ άρχιζαν να ανοίγουν τη διαφορά από τον Hamilton, όταν ήρθε η ώρα να αλλάξουν ελαστικά. Το χορό των pit stop άνοιξε ο Sebastian Vettel στο 12ο γύρο και στον επόμενο γύρο μπήκε ο Fernando Alonso, μαζί με τον Hamilton αμέσως μετά ο Webber. Οι μεταξύ τους θέσεις δεν διαφοροποιήθηκαν αλλά στην πρώτη θέση προσωρινά πέρασε ο Jenson Button, ο οποίος έδειχνε να μπορεί να φτάσει μακρύτερα με τα μαλακότερα ελαστικά.

Μετά τα pit stop ο Alonso ήταν φανερό ότι μπορούσε να κινηθεί ταχύτερα από τον Massa αλλά δεν κατάφερνε να προσπεράσει, κάτι που έδωσε στον Vettel την ευκαιρία να καλύψει τη διαφορά και φτάσει πίσω από τις δύο Ferrari. Ο Alonso προσπάθησε σε αρκετές περιπτώσεις να περάσει τον Massa αλλά ο Βραζιλιάνος υπερασπίστηκε σθεναρά τη θέση του. Στον 22ο γύρο μπήκε τελικά για το pit stop του ο Button και μετά την αλλαγή ελαστικών βρέθηκε πίσω από τον ομόσταβλό του στην 5η θέση.

Μόλις ο Massa βρέθηκε με καθαρή πίστα μπροστά του άρχισε να ρίχνει πολύ τους χρόνους του και να φτιάχνει μια μικρή διαφορά. Λίγους γύρους αργότερα όμως ακολούθησε και ο Alonso, ο οποίος μάλιστα άρχισε να πλησιάζει. Ο μόνο που φαινόταν ικανός να ακολουθήσει ήταν ο Vettel ενώ ο Hamilton έμενε όλο και πιο πίσω με τη διαφορά του από την κορυφή να έχει φτάσει στα 17 δευτερόλεπτα στο μέσον του αγώνα.

Κόκκινη μάχη κορυφής

Καθώς γινόταν όλο και πιο φανερό ότι η νίκη είναι υπόθεση των οδηγών της Ferrari, το ενδιαφέρον στράφηκε στη μεταξύ τους μάχη. Ο Fernando Alonso πλησίασε τον Massa και μείωσε τη διαφορά τους κάτω από το 1 δευτερόλεπτο και όλοι περίμεναν να δουν αν θα επιχειρούσε κάποια κίνηση. Τη λύση στο γόρδιο δεσμό έδωσε η Ferrari. Ο μηχανικός του Massa τον ενημέρωσε ότι ο Alonso είναι ταχύτερος και ο Βραζιλιάνος έλαβε το μήνυμα, άφησε «βολικά» το γκάζι στην έξοδο της φουρκέτας και άφησε τον Ισπανό να περάσει στην πρώτη θέση.

Ο Alonso αμέσως μόλις πέρασε τον Massa άρχισε να απομακρύνεται και να φτιάχνει μια διαφορά, επιβεβαιώνοντας ότι ήταν ταχύτερος, ενώ ο Massa είχε πλέον να ανησυχεί για την απειλή του Sebastian Vettel, ο οποίος κινήθηκε πολύ γρήγορα και έφτασε πίσω του. Ο Βραζιλιάνος ωστόσο κατάφερε να αμυνθεί με επιτυχία μέχρι το τέλος του αγώνα και να κρατήσει τη 2η θέση.

Έτσι, η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Fernando Alonso, ο οποίος πήρε τη 2η φετινή του νίκη, μετά τον πρώτο αγώνα της σεζόν στο Μπαχρέιν. Ο Felipe Massa συμπλήρωσε το 1-2 της Ferrari και ο Sebastian Vettel κατέλαβε την 3η θέση του βάθρου. Ακολούθησαν οι Lewis Hamilton, Jenson Button, Mark Webber, Robert Kubica, Nico Rosberg, Michael Schumacher και Vitaly Petrov.

Μετά το τέλος του Γερμανικού GP ο Lewis Hamilton παραμένει στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 157 βαθμούς. Ο Jenson Button επίσης διατηρεί τη 2η θέση με 143 βαθμούς ενώ στην 3η θέση ισοβαθμούν οι Vettel και Webber με 136 βαθμούς. Ο Fernando Alonso με τη νίκη του δεν ανέβηκε από την 5η θέση αλλά πλέον με 123 βαθμούς μείωσε τη διαφορά του από την κορυφή. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η πρωτοπόρος McLaren έχει φτάσει στους 300 βαθμούς και ακολουθούν οι Red Bull με 271 και Ferrari με 208 βαθμούς.

Ο επόμενος αγώνα είναι το Grand Prix Ουγγαρίας που θα διεξαχθεί το προσεχές Σαββατοκύριακο, το 3ήμερο 30 Ιουλίου - 1 Αυγούστου.

Αποτελέσματα
Θ. Οδηγός Ομάδα Διαφ. < > P.
1 F. Alonso FERRARI Νικητής
1
2 F. Massa FERRARI 4.1
1
3 S. Vettel RED BULL 5.1 0.9 1
4 L. Hamilton MCLAREN 26.8 21.7 1
5 J. Button MCLAREN 29.4 2.5 1
6 M. Webber RED BULL 43.6 14.1 1
7 R. Kubica RENAULT 1L 1L 1
8 N. Rosberg MERCEDES 1L 6.6 1
9 M. Schumacher MERCEDES 1L 3.1 1
10 V. Petrov RENAULT 1L 4.3 1
11 K. Kobayashi SAUBER 1L 1.2 1
12 R. Barrichello WILLIAMS 1L 1.6 1
13 N. Hulkenberg WILLIAMS 1L 0.6 1
14 P. de la Rosa SAUBER 1L 24.3 2
15 J. Alguersuari TORO ROSSO 1L 17.4 2
16 V. Liuzzi FORCE INDIA 2L 1L 3
17 A. Sutil FORCE INDIA 2L 10.2 3
18 T. Glock VIRGIN 3L 1L 1
19 B. Senna HRT 4L 1L 2
20 H. Kovalainen LOTUS 11L 7L 2
21 L. di Grassi VIRGIN 17L 6L
22 S. Yamamoto HRT 48L 31L 1
23 J. Trulli LOTUS 64L 16L 2
24 S. Buemi TORO ROSSO 66L 2L 1
MSFREE.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου