ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

F1:GP Μ. Βρετανίας- 3η νίκη για τον Mark Webber φέτος...

 


 Μια άνετη νίκη μετά από πολλά επεισόδια ήρθε για τον Mark Webber, που δεν έκρυψε την πίκρα του για τη στάση της ομάδας του. Ο Sebastian Vettel και ο Felipe Massa είχαν κλαταρισμένα ελαστικά στον πρώτο γύρο μετά από επαφές που είχαν με τους Hamilton και Alonso αντίστοιχα και έχασαν τη μάχη... για το βάθρο από νωρίς. Πιο πίσω ο Fernando Alonso μετά από μια αμφιλεγόμενη κίνηση στον Robert Kubica δέχτηκε προειδοποίηση από τους κριτές να επιστρέψει τη θέση του, στον ίδιο γύρο που ο Πολωνός έβλεπε το κιβώτιο της Renault να εγκαταλείπει το πνεύμα του. Έτσι οι κριτές πήραν την απόφαση που σημάδεψε τον αγώνα και επέβαλαν ποινή διέλευσης στον Fernando Alonso. Ο Lewis Hamilton ανέβηκε για μια ακόμη φορά στο 2ο σκαλί του βάθρου κάνοντας μια πολύ καλή εκκίνηση ενώ το βάθρο έκλεισε ο Nico Rosberg, που οδήγησε ένα απροβλημάτιστο αγώνα. Στην 4η θέση έφερε τη 2η McLaren ο Jenson Button, που για μια ακόμη φορά απέδειξε ότι μπορείς να είσαι καλός οδηγός και να μην κάνεις πολλή φασαρία. Την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισαν οι Rubens Barrichello, Kamui Kobayashi, Sebastian Vettel, Adrian Sutil, Michael Schumacher και Nico Hulkenberg.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid με τον καιρό πάνω από την πίστα του Silverstone να είναι καλός και τη θερμοκρασία να βρίσκεται στους 22 βαθμούς στον αέρα και στους 34 στο οδόστρωμα. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο Red Bull έφυγαν μπροστά ενώ πιο πίσω ο Fernando Alonso έκανε πολύ κακή εκκίνηση και είδε να τον περνούν οι Hamilton, Kubica, Rosberg και Massa. Ο Webber έφυγε καλύτερα από τον Vettel και έστριψε πρώτος, τη στιγμή που ο Γερμανός έχανε τη γραμμή του και έβγαινε εκτός πίστας. Το αποτέλεσμα αυτής της εξόδου ήταν ένα κλαταρισμένο ελαστικό που τον έριξε πολύ πίσω, στην τελευταία θέση.

Μετά την καταστροφική του εκκίνηση, ο Alonso προσπάθησε να κερδίσει θέσεις και επιτέθηκε στον Massa για να περάσει. Οι δυο τους φάνηκε να έχουν κάποια επαφή, που προκάλεσε στον Βραζιλιάνο ένα κλατάρισμα πίσω δεξιά και τον έστειλε στα pit για αλλαγή ελαστικών. Πολύ καλή εκκίνηση για τον Button, ο οποίος ανέβηκε από τη 14η στην 8η θέση, πίσω από τον Michael Schumacher.

Στους πρώτους γύρους του αγώνα ο Hamilton προσπάθησε να πιέσει τον Webber αλλά ο Αυστραλός αύξησε σταδιακά το ρυθμό του και άρχισε ελαφρά να απομακρύνεται. Στην 3η θέση βρισκόταν ο Robert Kubica, ο οποίος όμως δεν μπορούσε να κινηθεί σε γρήγορο ρυθμό και είχε σχηματίσει πίσω του ένα τρενάκι με τους Rosberg, Alonso, Barrichello, Schumacher, Button και Kobayashi.

Pit Stop

Ο χορός των pit stop ξεκίνησε από τον 11ο γύρο του αγώνα με τον Michael Schumacher να μπαίνει και να αλλάζει τα μαλακά ελαστικά με τα σκληρά. Λίγο νωρίτερα είχαμε την πρώτη εγκατάλειψη, όταν ο Lucas di Grassi πάρκαρε το μονοθέσιό του στο γκαράζ της Lotus. Στο 13ο γύρο μπήκαν για αλλαγή ελαστικών οι Alonso, Barrichello και Kobayashi, με τη Ferrari να προσπαθεί να φέρει τον Ισπανό μπροστά από τον Kubica. Ο Πολωνός όντως μπήκε στον επόμενο γύρο, αλλά δεν έχασε τη θέση του από τον Alonso, αφού ο οδηγός της Ferrari στην προσπάθειά του να κερδίσει χρόνο στον προηγούμενο γύρο έκανε ένα λάθος και είχε μια μικρή έξοδο, καταφέρνοντας ωστόσο να συνεχίσει.

Στους επόμενους γύρους μπήκαν και οι υπόλοιποι στα pit, εκτός από τους Hulkenberg και Alguersuari, που είχαν τα σκληρά και δεν έκαναν pit stop. Τελευταίος μπήκε ο Jenson Button, ο οποίος με τα μαλακά ελαστικά κατάφερε να κάνει 22 γύρους.

Μια ποινή που θα συζητηθεί

Λίγο πριν από την είσοδο του Webber είχαμε μια κίνηση που θα συζητηθεί. Ο Fernando Alonso έφτασε πίσω από τον Robert Kubica και προσπάθησε να τον περάσει, παίρνοντας την εσωτερική. Ο Kubica δεν του άφησε χώρο και ο Ισπανός αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας, ωστόσο «κόβοντας» το σικέιν και με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Πολωνό. Ο Alonso αμέσως κινήθηκε πολύ γρήγορα και απομακρύνθηκε από τον Kubica αλλά λίγο αργότερα έλαβε εντολή από τους αγωνοδίκες να δώσει πίσω τη θέση του στον οδηγό της Renault. Δεν πρόλαβε όμως καθώς σε εκείνο το σημείο ο Kubica αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με πρόβλημα στο κιβώτιο.

Ο Alonso όμως δεν έμεινε ατιμώρητος καθώς οι αγωνοδίκες λίγους γύρους αργότερα του επέβαλαν ποινή διέλευσης από τα pit. Πριν από αυτό όμως είδαμε την πίσω πτέρυγα του Pedro de la Rosa να σπάει μέσα στην πίστα, κάτι που προκάλεσε την εμφάνιση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Ούτε αυτό όμως ωφέλησε τον Alonso, καθώς ο αλυτάρχης έδωσε εντολή η ποινή να εκτελεστεί μετά την έξοδο του SC από την πίστα. Όπως είναι φυσικό, ο αγώνας του Alonso καταστράφηκε όταν μετά την ποινή διέλευσης βρέθηκε στη 16η θέση.

Μετά το SC

Με την επανεκκίνηση ο Hamilton δεν κατάφερε να απειλήσει τον Webber για την πρώτη θέση και ο Αυστραλός έφυγε μπροστά. Ο Rosberg ήταν 3ος και ο Jenson Button με εκπληκτικό αγώνα είχε ανέβει στην 4η θέση, έχοντας ξεκινήσει από τη 14η. Ακολουθούσαν οι Barrichello, Kobayashi, Sutil, Schumacher, Hulkenberg και Petrov, με τη Williams να βλέπει και τα δύο μονοθέσιά της μέσα στη βαθμολογούμενη 10άδα.

Στους επόμενους γύρους ο Sebastian Vettel βγήκε την ευκαιρία να δείξει τις δυνατότητες της Red Bull και το δικό του οδηγικό ταλέντο, προσπερνώντας διαδοχικά τους Massa, Alguersuari και Petrov για να βρεθεί στη 10άδα. Δεν σταμάτησε εκεί όμως, καθώς λίγο αργότερα πέρασε και τους Hulkenberg και Schumacher για να ανέβει στην 8η θέση. Εκεί βρήκε μπροστά του τη Force India του Sutil, ένα μονοθέσιο με μεγάλη τελική ταχύτητα, οπότε ο Γερμανός παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες δεν κατάφερε να κατακτήσει μια ακόμα θέση.

Παρόμοια ήταν η ζωή και για τον Fernando Alonso, που αφού ξεπέρασε σχετικά εύκολα τον Buemi, έμεινε για πάνω από 10 γύρους πίσω από τον Liuzzi, προσπαθώντας να τον περάσει από παντού. 2 γύρους πριν το τέλος ο Ισπανός κατάφερε να περάσει τον Ιταλό αλλά τα μονοθέσιά τους ήρθαν σε επαφή με αποτέλεσμα να κλατάρει το εμπρός αριστερό ελαστικό και ο Alonso να μπει στα pit για αλλαγή, χάνοντας κάθε ελπίδα να βρεθεί σε θέση βαθμών.

Ξεκαθάρισμα στον τελευταίο γύρο

Στον τελευταίο γύρο ο Sebastian Vettel κατάφερε τελικά να ξεπεράσει και αυτός τη Force India που τον καθυστερούσε, αυτός χωρίς να καταστρέψει το μονοθέσιό του και να καταλάβει τελικά την 7η θέση. Την ίδια περίπου στιγμή ο Mark Webber έπαιρνε την καρό σημαία έχοντας πίσω τους τους Lewis Hamilton και τον Nico Rosberg. Στην 4η θέση έφτασε αθόρυβα για μια ακόμη φορά ο Jenson Button, που κέρδισε συνολικά 10 θέσεις μέσα στον αγώνα. Ο Fernando Alonso τερμάτισε τελικά στη 14η θέση αλλά ο εκνευρισμένος Ισπανός άφησε ενθύμιο έναν ταχύτερο γύρο την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή.

Ο αγώνας στιγματίστηκε από την ποινή που δέχτηκε ο Fernando Alonso. Η ιταλική ομάδα μέσω του υπεύθυνου Τύπου της μίλησε πριν καν λήξει ο αγώνας για κατάφωρη αδικία κατά της ιταλικής φίρμας. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Collagiani, «αν οι ποινές υπάρχουν για να τιμωρούν θα πρέπει να τιμωρούν πάντα. Πήραμε εντολή να πούμε στον Alonso να αφήσει τη θέση του αλλά ο Kubica εγκατάλειψε. Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για αυτό;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου