ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

To Fiat 500 των 268 ίππων


 






Το δημοφιλέστερο Fiat των τελευταίων ετών επέλεξε ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Pogea Racing, ώστε να εξελίξει μια άκρως εντυπωσιακή και αποτελεσματική ταυτόχρονα πρόταση.Διατηρώντας την εργοστασιακή μονάδα ελέγχου του μέχρι σήμερα γνωστού κινητήρα των 1.400 κ.εκ., η Pogea Racing εξασφάλισε...
την ομαλή λειτουργία του αυτοκινήτου, την ίδια στιγμή που μια σειρά ουσιαστικών βελτιώσεων στα μηχανικά του μέρη εκτόξευσαν τη μέγιστη τιμή της ισχύος.
Εξολοκλήρου ανασχεδιασμένο είναι το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων, όπως άλλωστε και το σύστημα ψύξης του κινητήρα.
 


Πέρα από την αντικατάσταση του υπερσυμπιεστή καυσαερίων με νέο, μεγαλύτερος σε διαστάσεις είναι και ο κεντρικά τοποθετημένος εναλλάκτης νερού-αέρα, που φροντίζει για την καλύτερη δυνατή λειτουργία του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ.


Η αύξηση της πίεσης στο σύστημα ψεκασμού του κινητήρα συμπληρώνει τον κατάλογο των βασικών τροποποιήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο τετρακύλινδρο σύνολο, αυξάνοντας την ιπποδύναμή του στους 268 ίππους και τη μέγιστη παραγόμενη ροπή στα 330 Nm.

Αντίστοιχα, οι τετραπίστονες δαγκάνες έχουν βελτιώσει την απόδοση του συστήματος πέδησης, περιορίζοντας κατά 1,8 μέτρα, σε σχέση με την εργοστασιακή εκδοχή του αυτοκινήτου, την απόσταση ακινητοποίησης.


Το βασικό κιτ βελτιώσεων της Pogea Racing ξεκινά από τα 3.400 ευρώ, ωστόσο, αν επιθυμεί κανείς μπορεί να προχωρήσει σε επιπλέον τροποποιήσεις, που αφορούν το σχεδιασμό του αμαξώματος –με αεροδυναμικά βοηθήματα της Assetto Corse- και τον εξοπλισμό του εσωτερικού.
in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου