Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Ποιό είναι το μέλλον των ΕΛΤΑ; (Γράφει ο COURIERPORTA......)

 









Μπαίνουμε στον πειρασμό και σας προβάλουμε κάποια πιθανά σενάρια για το μέλλον της εταιρίας μας...
1.Σενάριο: Επιστροφή της εταιρίας στην μητρική και λειτουργίας αυτής ως διεύθυνση.
Τι θα κερδίσουμε :
• Μείωση εξόδων από κτιριακές εγκαταστάσεις εφόσον θα προβούμε σε συγκατοίκηση.
• Εξειδίκευση του έργου και μεγαλύτερη βοήθεια στον ΕΛΤΑ με την επίδοση των συστημένων ή των αντικείμενων με αντικαταβολές.
• Καλύτερη επίδοση των αντικειμένων σε όλες τις περιοχές και τα χωρία.
• Μείωση προσωπικού εφόσον θα υπάρχει και βοήθεια από την μητρική στις επιδόσεις
• Αύξηση πελατολογίου και ανταγωνιστικότερες τιμές σε πολλά προϊόντα
• Διάδοση της υπηρεσίας σε όλη την Ελλάδα με καλύτερα αποτελέσματα
• Συνέργια στα κομβικά –διαλογή –επίδοση αλλά και παραλαβή από πόρτα που δεν έχει ο ΕΛΤΑ.
• Λειτουργία απογευματινών τμημάτων επίδοσης και παραλαβής που δεν έχει ο ΕΛΤΑ
• Μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων και καλύτερη προσέγγιση των πελατών
• Βελτίωση του ονόματος και αύξηση των πελατών.
2 Σενάριο:
Υπάρχουσα κατάσταση και άμεση ανάπτυξη των Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ με πράκτορες και με βελτίωση του πληροφοριακού συστήματος.
3 Σενάριο:
Κλείσιμο της Εταιρίας
4 Σενάριο και το επικρατέστερο:
Πώληση της εταιρίας σε αντίστοιχη εγχώρια εταιρία Ταχυμεταφορών και δημιουργία μονοπωλίου στην ΕΛΛΑΔΑ με την εκχώρηση και της καθολικής υπηρεσίας του ΕΛΤΑ.
Το πιθανό σενάριο για εμάς είναι το τέταρτο και θα σας το δικαιολογήσουμε :
Όπως αναφέραμε και σε παλαιότερη ανάρτηση ο Διευθύνων των ΕΛΤΑ κ Βαρσάμης εργαζότανε σε εταιρία συμφερόντων του κ. Φέσσα (όπου Φέσσας ACS) και σήμερα ως Διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ.
Κρατήστε αυτό για να δείτε το σκεπτικό μας στην συνέχεια θα αναφερθώ σε παλιότερα δημοσιεύματα τα οποία έλεγαν για πώληση των Ταχυμεταφορών σε εταιρία του εξωτερικού όπου από πίσω κρύβονταν συμφέροντα εταιρίας του Βαρδινογιάννη.
Πολλά ακουγότανε και για μεγάλη φιλία μεταξύ αφεντικού της ACS με τον πρώην Πρωθυπουργό με αποτέλεσμα να βγαίνουν στο φώς σενάρια για πώληση της εταιρίας μας στην εν λόγο εταιρία . Με τον καιρό και ίσως οι συγκυρίες της οικονομικής κατάστασης της Ελλάδος να απέτρεψαν την πώληση βλέποντας όμως την δεδομένη στιγμή να έχουν πλέον ωρίμανση οι καταστάσεις τόσο στην συνείδηση του κόσμου όσο και στην συνείδηση των εργαζομένων της εταιρίας .
Δεν είναι λίγες οι φορές που από μόνοι μας σε συζητήσεις λέμε ότι η εταιρία αργά ή γρήγορα θα πουληθεί ,δεν μας πείθουν τα λόγια του Διευθύνων και του κάθε Διευθύνων ότι ήρθα για να αναπτύξω και όχι για να πουλήσω . Δεν μπορούμε να πιστέψουμε έναν άνθρωπο που " φυτεύτηκε " από το κυβερνών κόμμα και το ίδιο κόμμα να εξαγγέλλει πώληση του 39% των ΕΛΤΑ. Δεν νομίζουμε κ. Διευθύνων να έχετε τις δυνάμεις αυτές να τα βάλετε με την Κυβέρνηση , αντίθετα θα ήταν προτιμότερο να μας πείτε ότι ήρθα να δώσω μια νότα ελπίδας για να πιάσει το κατάστημα σας μια καλύτερη τιμή από την σημερινή .
Συνάδερφοι αν κάποιος θέλει να αναπτύξει μια εταιρία δεν πάει διακοπές την νεκρή περίοδο της δουλείας αλλά προσπαθεί να εντοπίσει τις ελλείψεις και να τρέξει να βάλει συστήματα πληροφορικής, να φτιάξει το δίκτυο, να φτιάξει την τιμολόγηση και όλα αυτά σήμερα ή χθες που η δουλεία είναι στο ναδίρ αυτή την περίοδο και όχι τον Σεπτέμβριο που η δουλεία είναι στο ζενίθ.
Δεν πάει για ξεκούραση αλλά προσπαθεί να πειραματιστεί με τα νέα προϊόντα την συγκεκριμένη περίοδο που δεν έχει δουλεία και όχι όταν οι μηχανές δουλεύουν στο φουλ εκεί δεν θα μπορούμε να κάνουμε τις απαραίτητες ρυθμίσεις γιατί το πιο πιθανό είναι να σβήσουν οι μηχανές μιας και το προσωπικό θα είναι ανειδίκευτο.
Δεν μπορεί αντίστοιχη εταιρία του ανταγωνισμού (γενική ) να έχει περάσει πολλά περισσότερα και μέσα σε ένα χρόνο να έχει σταθεί στα πόδια της και εμείς ακόμη να ψάχνουμε να βρούμε πληροφοριακό σύστημα και αν επιδόθηκε ή όχι το αντικείμενο.
Αν ήθελε ο Διευθύνων να εξυγιάνει την εταιρία από τους κηφήνες Δικηγόρους θα έπρεπε αυτή την στιγμή να τους είχε διώξει όλους ,παράλληλα να είχε προχωρήσει με εγκάρσιες τομές σε θέματα διοίκησης αλλά και πρόσθετων αμοιβών. Κλήθηκε να παίξει σημαντικό ρόλο και να βγάλει την εταιρία από την κρίση και όχι να παίξει το ρόλο μαριονέτας στις ορέξεις των κυβερνώντων. Ας κοιτάξει για παράδειγμα την εγχώρια εταιρία η οποία έχει ανοίξει καταστήματα στα Βαλκάνια και στην Κύπρο και εμείς ακόμη κοιτάμε να φτιάξουμε το δίκτυο εντός Ελλάδος και εάν έχει επιτυχή επίδοση ο φάκελος στην Κρήτη στην Αλέξ/πολη κ.ο.κ.
Αναστενάζουν οι πράκτορες με τις υποσχέσεις που τους δώσατε και φτάνουν στα άκρα με το να κλέβουν τις αντικαταβολές μπας και ισορροπήσουν την χασούρα που είχαν όλα αυτά τα χρόνια . Είναι άδικο το προμηθειακό και το έχουμε τονίσει πολλές φορές πράκτορας στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας να παραλαμβάνει καθημερινά 300 και πλέον αντικείμενα και να υπάρχουν πράκτορες που παραλαμβάνουν 60 και 70 αντικείμενα την ημέρα και όλοι τους να έχουν το ίδιο προμηθειακό σύστημα .. Φυσικά και τους αναγκάζουμε να κλέψουν φυσικά και τους ωθούμε να φύγουν από την εταιρία μιας και βλέπουν ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν τους προσέξαμε . Όταν ο ανταγωνισμός προχωρεί και οι πελάτες μας χάνονται δύσκολα θα έρθουν πάλι να μας εμπιστευτούν . Ούτε οι χαμηλές τιμές ούτε η πλαστική δωρεάν σακούλα θα φέρει νέους πελάτες ,τα νέα προϊόντα για εμάς είναι παλιά για τον ανταγωνισμό και δεν φτάνουν για να τους πείθουμε . Ανοίξτε λίγο τα παράθυρα και κοιτάξτε τι μας περιμένει για να καταλάβετε πόσο μα πόσο πίσω βρισκόμαστε .
Δεν νοείται πριν από λίγα χρόνια η Γενική που ξέκοψε από την ACS και μπόρεσε και αναπτύχθηκε τόσο πολύ και εμείς μείναμε πίσω. Θα πρέπει να λογοδοτήσουν κάποιοι για αυτό και να μας πουν γιατί θέλουν να είμαστε κομπάρσοι στην αγορά και όχι πρωταγωνιστές .
Μπόρεσαν και χτύπησαν τα δυνατά σημεία του ΕΛΤΑ την αντικαταβολή και μέσα σε δυο το πολύ τρεις ημέρες οι πελάτες έχουν τα χρήματα πίσω. Έχουν άμεση επίδοση στα νησιά, έχουν άμεση απόδοση των αντικαταβολών, έχουν υπηρεσία αγοράς, έχουν υπηρεσία αριθμό πρωτοκόλλου, έχουν, έχουν, έχουν.
Εμείς πέρα από την αντικαταβολή που θα δείτε ότι σε λίγο καιρό θα μας πάρουν και αυτούς τους πελάτες τι έχουμε ? υπηρεσία αγορά ?ΟΧΙ .υπηρεσία άμεσης απόδοσης αντικαταβολών ? ΟΧΙ και μη μου πει κάποιος για την ταχυπληρωμή γιατί για να το κάνουμε σε κάποιον πελάτη θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 500 αντικείμενα τον μήνα.
Απλά συνάδερφοι είμαστε ένα γρήγορο Ταχυδρομείο που με νοοτροπία ιδιωτικών υπαλλήλων και νοοτροπία δημοσιοϋπαλληλική από τους Διευθυντές μας.
Δεν μπορεί συνάδερφοι η ACS ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία να ζηλέψει κάτι από εμάς εφόσον το δίκτυο το έχει, το πληροφοριακό σύστημα το έχει, τα ωραία υποκαταστήματα τα έχει, τι στο καλό θέλει από εμάς ?
Την καθολικότητα συνάδερφοι, από την μητρική αυτό θέλει και εκεί αποσκοπεί η ACS και στις τραπεζικές υπηρεσίες αποσκοπεί η τράπεζα Πειραιώς και στο δίκτυο του ΕΛΤΑ. Αρά η καθολικότητα μέσο εμάς θα πάει στην ACS και τα τραπεζικά συστήματα μέσω του ΤΤ στην τράπεζα Πειραιώς.
Πολύ πιθανό είναι και το σενάριο να έρθει εταιρία του εξωτερικού για να αγοράσει εμάς και τα ΕΛΤΑ αλλά δεν νομίζω ότι θα έρθει στην ΕΛΛΑΔΑ βλέποντας την υφιστάμενοι φορολογικοί κατάσταση που μόνο για επενδύσεις δεν προβλέπεται.
Για να επενδύσει κάποιος στο ΤΤ ή στα ΕΛΤΑ θα πρέπει να γνωρίζει την Ελληνική πραγματικότητα την κουλτούρα της ρεμούλας και του βύσματος ,τις άκρες κοινός ,ή να έχει μπάρμπα στην Κορώνη . Ποιος από όλους αυτούς συνάδερφοι έχει όλες αυτές τις προϋποθέσεις? Όλα καταλήγουν μόνο σε Έλληνα υποψήφιο που πραγματικά θα εκμεταλλευτεί τα θετικά στοιχεία και θα μονοπωλεί στην ΕΛΛΑΔΑ για μια ακόμη φορά όπως έκανε την δεκαετία του 80 που μπόρεσε και πλήρωσε κάποιους και πήρε τηλεφωνικό νούμερο του ΕΛΤΑ όπου αντιστοιχούσε στα Πόρτα-Πόρτα και κάποιοι πλούτισαν. Έτσι και ακόμη χειρότερα θα γίνει συνάδελφοι και σήμερα ή στο άμεσο μέλλον. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου