Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

F1: GP Ουγγαρίας: Webber ανεξαρτήτως συνθηκών... Ο Αυστραλός κέρδισε στο Hungaroring αντιμετωπίζοντας τις αντιξοότητες


Η ανωτερότητα των Red Bull στο Ουγγρικό Grand Prix ήταν τόσο μεγάλη που τα ταχύτατα μονοθέσιά της δεν ήταν δυνατό να αναχαιτιστούν... Ο Mark Webber πήρε μια μεγάλη νίκη παρότι στην εκκίνηση έχασε μια θέση από τον Fernando Alonso. Ο Αυστραλός οδήγησε με καταιγιστικό ρυθμό στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και το πέσιμο της καρό σημαίας τον βρήκε εκτός από νικητή και πρωτοπόρο στη βαθμολογία. Ο Alonso πέτυχε με τη Ferrari το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε αυτόν τον αγώνα και ο Sebastian Vettel τερμάτισε στο βάθρο παρά την ποινή διέλευσης που χρειάστηκε να εκτίσει. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Vilaly Petrov, Nico Hulkenberg, Pedro de la Rosa, Jenson Button, Kamui Kobayashi και Rubens Barrichello.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια στήθηκαν στο grid, με τον καιρό στο Hungaroring να είναι καλός και λίγο πιο ζεστός από ό,τι τις προηγούμενες ημέρες. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Vettel από την πρώτη θέση έφυγε καλά και διατήρησε τη θέση του αλλά ο Fernando Alonso από την 3η θέση πέρασε εύκολα τον Mark Webber και βρέθηκε δίπλα στον Vettel στην πρώτη στροφή. Ο Ισπανός όμως βρισκόταν στην εξωτερική και δεν μπορούσε να διεκδικήσει την πρώτη θέση, οπότε έμεινε δεύτερος. Πιο πίσω ο Webber κράτησε την 3η θέση από τον Massa αλλά η έκπληξη έγινε όταν ο Vitaly Petrov βρέθηκε μπροστά από τον Lewis Hamilton.

Την καλύτερη εκκίνηση από όλους πάντως έκανε ο Kamui Kobayashi, ο οποίος από την 23η θέση στο grid βρέθηκε στο τέλος του πρώτου γύρου στη 16η. Στον πρώτο γύρο είχαμε και την πρώτη εγκατάλειψη, όταν ο κινητήρας της Ferrari στην πλάτη του Jaime Alguersuari παρέδωσε το πνεύμα του μέσα σε ένα σύννεφο λευκού καπνού.

Ο Sebastian Vettel ξεκίνησε να απομακρύνεται ακολουθώντας ένα δαιμονιώδη ρυθμό, που ήταν 1,5 δευτερόλεπτο ανά γύρο ταχύτερος από αυτόν του Fernando Alonso. Πιο πίσω, στο 2ο κιόλας γύρο ο Hamilton κατάφερε να περάσει με μια όμορφη κίνηση τον Petrov και να πάρει πίσω την 5η θέση.

Safety Car

Κι ενώ ο Vettel είχε αρχίσει ήδη να ρίχνει γύρο στους πιο αργούς, στο 14ο γύρο άνοιξε ο χορός των ανεφοδιασμών με τον Hamilton. Ταυτόχρονα όμως στη μέση της πίστας είχε μείνει ένα κομμάτι από μια εμπρός πτέρυγα, μάλλον του Liuzzi, και οι αγωνοδίκες έβγαλαν στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας. Έτσι, όλες οι ομάδες βρήκαν την ευκαιρία να βάλουν τους οδηγούς τους στα pit για αλλαγή ελαστικών, κι εκεί έγινε χαμός.

Πρώτα, οι μηχανικοί της Mercedes δεν βίδωσαν καλά τον πίσω δεξί τροχό στο μονοθέσιο του Rosberg και μόλις ο Γερμανός ξεκίνησε ο τροχός έφυγε και η W01 έγινε… τρίτροχη. Λίγο πιο μπροστά στο pit lane οι μηχανικοί της Renault έδωσαν στον Robert Kubica εντολή να φύγει, ακριβώς τη στιγμή που έμπαινε στο box ο Sutil, με αποτέλεσμα να συγκρουστούν.

Ο μόνος που δεν μπήκε στα pit για να αλλάξει ελαστικά ήταν ο Mark Webber, που παρέμεινε στην πρωτοπορία του αγώνα. Κερδισμένος ήταν επίσης ο Lewis Hamilton, ο οποίος κέρδισε μία θέση και βρέθηκε μπροστά από τον Felipe Massa.

Στρατηγική, ποινές και εγκαταλείψεις

Καθώς ο Mark Webber δεν πρόλαβε να μπει στα pit για αλλαγή ελαστικών, η Red Bull προτίμησε μια διαφορετική στρατηγική προσέγγιση και τον άφησε στην πίστα με τα μαλακά ελαστικά για να φτιάξει μια αρκετά μεγάλη διαφορά και να βρεθεί μπροστά από τον Alonso. Όσο όμως ο Αυστραλός πίεζε και προσπαθούσε, πίσω του τα επεισόδια συνεχίζονταν.

Πρώτα ο Lewis Hamilton εγκατέλειψε στον 24ο γύρο με πρόβλημα στη μετάδοση. Μεγάλο πλήγμα για τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας. Λίγο αργότερα έσκασε η βόμβα. Οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή διέλευσης στον Sebastian Vettel, επειδή άφησε πίσω από το SC απόσταση μεγαλύτερη του μήκους 10 μονοθεσίων, όπως ορίζουν οι κανονισμοί. Ο Γερμανός εξέτισε την ποινή όταν, ευτυχώς για αυτόν, είχε φτιάξει μια αρκετά μεγάλη διαφορά από τον Massa και δεν κινδύνευσε να χάσει τη θέση του. Στον ίδιο γύρο με του Hamilton ολοκληρώθηκε και ο αγώνας του Robert Kubica, ο οποίος πάρκαρε το μονοθέσιο της Renault στο γκαράζ της ομάδας και εγκατέλειψε.

Ο Mark Webber συνέχιζε να γυρίζει με τα μαλακότερα ελαστικά ταχύτερα από όλους για πολλούς γύρους ακόμα, και έτσι όταν έφτασε η ώρα να μπει στα pit στον 42ο γύρο η διαφορά που είχε φτιάξει από τον Alonso είχε φτάσει στα 23,7 δευτερόλεπτα. Συνεπώς, όταν βγήκε ξανά στην πίστα βρέθηκε μπροστά από τον Ισπανό, ο οποίος όμως είχε κάτι άλλο να ανησυχεί. Ο Sebastian Vettel τον είχε φτάσει και βρισκόταν κολλημένος πίσω του, απειλώντας να τον περάσει με την πρώτη ευκαιρία.

Μάχες ουραγών αλλά και πρωτοπόρων

Πιο πίσω, στην 5η θέση βρισκόταν ο Rubens Barrichello με τη Williams, ο οποίος όμως χρωστούσε ένα ακόμα pit stop καθώς ούτε εκείνος είχε μπει για αλλαγή ελαστικών όταν βγήκε το SC. Πίσω από τον Barrichello ακολουθούσαν οι Petrov, Hulkenberg, De la Rosa, Button και Kobayashi, με τον Michael Schumacher να βρίσκεται 11ος και εκτός βαθμών. Όταν όμως ο Barrichello μπήκε στα pit στον 55ο γύρο όλοι οι παραπάνω κέρδισαν μία θέση.

Ο Barrichello ξαναβγήκε στην πίστα με τα πολύ μαλακά ελαστικά πίσω από τον Michael Schumacher και πολύ γρήγορα έφτασε πίσω του. Ο Βραζιλιάνος ήταν πολύ πιο γρήγορος σε εκείνο το σημείο και προσπάθησε να περάσει, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Η μάχη των δύο πάλαι ποτέ ομόσταβλων ήταν επική, με τον Barrichello να κάνει την απέλπιδα προσπάθεια στο τέλος της ευθείας και να περνά ξυστά από το pitwall για να βρεθεί τελικά μπροστά από τον Schumacher.

Η μάχη όμως για τη 2η θέση συνεχιζόταν αμείωτη, με τον Fernando Alonso να αμύνεται αποτελεσματικά και τον Sebastian Vettel να μη βρίσκει τρόπο να περάσει στην έτσι κι αλλιώς δύσκολη για κάτι τέτοιο πίστα του Hungaroring. Τελικά, μέχρι το τέλος δεν είχαμε διαφοροποιήσεις στην κατάταξη και ο Mark Webber πήρε μιαν καταπληκτική νίκη, την 4η για φέτος, επιβεβαιώνοντας την καθολική υπεροχή της Red Bull σε αυτόν τον αγώνα. Ο Alonso κατάφερε με νύχια και με δόντια να διατηρήσει την πολύτιμη για αυτόν και τη Ferrari 2η θέση και ο σαφώς εκνευρισμένος Vettel συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Vilaly Petrov, Nico Hulkenberg, Pedro de la Rosa, Jenson Button, Kamui Kobayashi και Rubens Barrichello.

Μετά τον αγώνα της Ουγγαρίας έχουμε νέο πρωτοπόρο στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Mark Webber με τους 25 βαθμούς έφτασε στους 161 και μπήκε επικεφαλής. Ο Hamilton παρέμεινε στη 2η θέση με 157 και ο Sebastian Vettel είναι 3ος με 151. Ο Jenson Button έπεσε 4ος με 147 βαθμούς και έχει πίσω του τον Alonso, ο οποίος μέσα σε 2 αγώνες έχει μειώσει πολύ τη διαφορά και έχει φτάσει στους 143 βαθμούς. Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών η Red Bull πέρασε στην 1η θέση με 312 βαθμούς, αφήνοντας τη McLaren στη 2η με 302. Η Ferrari παρέμεινε στην 3η θέση αλλά με αρκετά καλή συγκομιδή, φτάνοντας στους 240 βαθμούς.

Η Formula 1 θα κάνει τώρα τις καλοκαιρινές τις διακοπές και δεν θα έχουμε δράση για τέσσερις εβδομάδες. Ο επόμενος αγώνας είναι το Βελγικό Grand Prix στο ιστορικό Spa-Francorchamps, το 3ήμερο 27-29 Αυγούστου.
Αποτελέσματα

Θ. Οδηγός Ομάδα Διαφ. < > P.
1 M. Webber RED BULL Νικητής
1
2 F. Alonso FERRARI 17.8
1
3 S. Vettel RED BULL 19.2 1.4 2
4 F. Massa FERRARI 27.4 8.2 1
5 V. Petrov RENAULT 73.1 45.7 1
6 N. Hulkenberg WILLIAMS 76.7 3.5 1
7 P. de la Rosa SAUBER 1L 1L 1
8 J. Button MCLAREN 1L 1.4 1
9 K. Kobayashi SAUBER 1L 1.0 1
10 R. Barrichello WILLIAMS 1L 1.7 1
11 M. Schumacher MERCEDES 1L 19.4 1
12 S. Buemi TORO ROSSO 1L 6.5 1
13 V. Liuzzi FORCE INDIA 1L 0.6 1
14 H. Kovalainen LOTUS 3L 2L 1
15 J. Trulli LOTUS 3L 0.8 1
16 T. Glock VIRGIN 3L 26.6 1
17 B. Senna HRT 3L 29.2 1
18 L. di Grassi VIRGIN 4L 1L 2
19 S. Yamamoto HRT 4L 30.2 1
20 L. Hamilton MCLAREN 47L 43L 1
21 R. Kubica RENAULT 47L
2
22 N. Rosberg MERCEDES 55L 8L 1
23 A. Sutil FORCE INDIA SSL 8.9 1
24 J. Alguersuari TORO ROSSO 69L 14L
msfree

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου