ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Στους δρόμους παραμένουν φορτηγά και βυτιοφόρα

Δεκάδες φορτηγά και βυτιοφόρα βρίσκονται παραταγμένα κατά μήκος Εθνικών Οδών της χώρας και λεωφόρων στην Αθήνα 






Δ.Ρέππας στους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων στάθηκε αρκετή για να αποχωρήσουν από τους δρόμους. Απεναντίας οι μεταφορείς αποφάσισαν να ακινητοποιήσουν εντελώς τα οχήματά τους και όπως όλα δείχνουν οδηγούνται σε μετωπική με την κυβέρνηση...
Το πρωί της Τετάρτης, δεκάδες φορτηγά παραμένουν στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας στο ύψος της Μεταμόρφωσης, στην Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου στο Χαϊδάρι, στα διόδια Ελευσίνας και Λουτρακίου, καθώς επίσης στον παράδρομο της παραλιακής στο ύψος του ΣΕΦ, στην Πέτρου Ράλλη και Αγ.Αννης, στον κόμβο Μαρκοπούλου, ενώ περίπου 21 φορτηγά έχουν φθάσει και παραταχθεί στην λεωφ. Βουλιαγμένης και Αλίμου.
Εν τω μεταξύ, οι αυτοκινητιστές που είχαν καταλάβει το γραφείο του υπουργού Υποδομών, Δ.Ρέππα στην Τρίπολη στις 7 το απόγευμα της Τρίτης, αποχώρησαν περίπου στις 10:30 το βράδυ, χωρίς να προκαλέσουν ζημιές, ενώ για άλλη μία φορά δήλωσαν ότι δεν κατέστη δυνατό να επικοινωνήσουν με τον υπουργό.
Οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών κατέθεσαν τις απόψεις τους κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στην αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή και το απόγευμα θα συνεδριάσουν εκ νέου για τη λήψη αποφάσεων.
Την Τρίτη, ο κ. Ρέππας προχωρώντας σε μια κίνηση καλής θέλησης βελτίωσε άρθρο του νομοσχεδίου που καθορίζει το κόστος για την απόκτηση άδειας βυτιοφόρου για φέτος και με σταδιακή απομείωσή του ώς το 2013. Έτσι, για τη χορήγηση αδειών κυκλοφορίας για βυτιοφόρα, τα ποσά της ειδικής εισφοράς διαμορφώνονται στα 27.000 ευρώ αντί 20.000 ευρώ που ήταν η αρχική πρόβλεψη. Επίσης, για κάθε επόμενο τόνο και μέχρι τους 42 τόνους, το κόστος ανά τόνο καθορίστηκε στις 3.000 ευρώ αντί των 2.000 ευρώ που προβλεπόταν αρχικά στο νομοσχέδιο.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, πρόκειται για κίνηση η οποία, σύμφωνα με τους ίδιους τους μεταφορείς, στόχο έχει να διασπάσει το μέτωπό τους, καθώς ενώ το κόστος για τα απλά φορτηγά παρέμεινε αμετάβλητο, ικανοποιήθηκε εν μέρει το αίτημα των βυτιοφορέων που ζητούσαν το τίμημα των νέων αδειών να ανέρχεται στο 35% των σημερινών.
Ο κ. Ρέππας τόνισε ότι εάν και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου έχουμε κινητοποιήσεις αυτής της μορφής, «η Πολιτεία δεν είναι ανοχύρωτη και θα λάβει τα μέτρα της». Εκτός των άλλων, το υπουργείο εξετάζει να δοθεί η δυνατότητα της εκτέλεσης του σημερινού έργου των φορτηγών Δ.Χ. σε φορτηγά Ι.Χ.
Από την πλευρά τους, οι ιδιοκτήτες φορτηγών προχώρησαν από χτες σε πλήρη ακινητοποίηση όλων των οχημάτων τους, ενώ πιο διαλλακτική στάση τηρούν οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων, οι οποίοι δηλώνουν ότι δεν θα αφήσουν την αγορά να «στεγνώσει» από καύσιμα.
Κύκλοι του υπουργείου Υποδομών τόνιζαν ότι αυτό συνιστά «παρακώλυση συγκοινωνιών», προσθέτοντας ότι εφόσον συνεχιστεί η ίδια κατάσταση θα επιληφθούν οι αρμόδιες αρχές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου